poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Najlepsze kotlety rybne z warzywami :)

Kiedyś wpadłam właśnie na takie połączenie, czyli ryby z warzywami w formie kotletów. Spróbowałam i okazało się wyśmienite, zatem prezentuję przepis. 



piątek, 23 sierpnia 2013

Cukiniowy makaron z piersią z kurczaka w lekkim sosie pomidorowym :)

Poniższe danie odznacza się niewielką, wręcz znikomą ilością węglowodanów. Zatem możesz je spożyć w takiej formie, jako lekki, niskoenergetyczny posiłek, w momencie kiedy nie odczuwasz silnego głodu lub dodać do niego porcję węglowodanów w postaci np. kaszy czy ryżu, wówczas powstanie pełnowartościowe danie. 



wtorek, 20 sierpnia 2013

Najpierw przeczytaj, potem kupuj!

Chciałabym uświadomić osobom zaglądającym na mojego bloga i nie tylko, jak ważne jest czytanie etykiet produktów spożywczych przed ich zakupem. Wiele z nas nie jest świadomych tego, co tak na prawdę znajduje się w żywności, którą spożywamy. Im dłuższy skład danego produktu tym lepiej zostawić go na półce w sklepie. Produkty zawierające tylko podstawowe składniki, potrzebne do ich wyprodukowania są o wiele zdrowsze od tych z pełną listą. Zaczyna się ona od w miarę rozumianych słów (m.in. syrop glukozowo-fruktozowy), a kończy po te bardziej skomplikowane, czyli wszystkie tak zwane "E" (E124, E250, E202). Nie zdajemy sobie nawet z tego sprawy, jakie rzeczy spożywamy MY i jakie dajemy najbliższym nam osobom. Istnieje jedna pewna reguła - składnik będący na początku listy występuje w największej ilości. Czyli na przykład jeżeli cukier zajmuje pierwsze miejsce, wiemy że jest go najwięcej. A żeby jeszcze bardziej poznać ilość przykładowego już cukru, należy sprawdzić tabelkę wartości odżywczych.

Znalezione obrazy dla zapytania czytaj etykiety produktów

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...