sobota, 12 kwietnia 2014

Serniczkowe serducho :)

Leciutki jak piórko, puszysty jak chmurka i pyszny jak....właśnie jak co? Spróbujcie i mi powiedzcie :)



Składniki (2 porcje):
- 250 g serka homogenizowanego (u mnie Maćkowy 0%)
- 1 jajko
- 1 łyżka skrobi kukurydzianej/ziemniaczanej
- 1 średni banan

Przygotowanie
Wszystkie składniki miksujemy na gładką masę. Wlewamy do foremek i pieczemy w nagrzanym piekarniku 180* około 25-30 minut.
Ja podałam z serkiem kakaowym (chudy twaróg+jogurt naturalny+kakao+miód) i jagodami goji.

2 komentarze:

  1. mam te foremki! :D
    a jestem sernikożercą, więc przepis na pewno wypróbuję! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Foremki tak mnie zauroczyły, że musiałam je mieć :)
      Ja też z "sernikożerców" :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...