poniedziałek, 15 września 2014

Współpraca z ViVio :)

Dzięki nowej współpracy z ViVio miałam możliwość spróbowania produktów, których jeszcze nie znałam smakowo. Czytałam na ich temat, jednak nigdy nie miałam okazji próbować. Zaproponowane do współpracy produkty od razu przypadły mi gustu i bez wahania się na nie zgodziłam.


Vivio.pl to miejsce, gdzie kupisz i zapoznasz się ze zdrową żywnością. Oferta jest obszerna i na prawdę bardzo atrakcyjna. Niskie ceny w zamian za wysokiej jakości naturalne produkty! Znajdziesz tu wiele ciekawostek i przydatnych informacji na temat poszczególnych artykułów żywnościowych. Każdy produkt przedstawiony jest bardzo dokładnie i opatrzony barwnymi zdjęciami. A strony miło się przegląda. Wiele interesujących produktów na pewno przykuje Twoją uwagę.
Chcesz od razu przejeść do sklepu i zapełnić swój koszyk? Nie ma problem. Zapraszam na strony:
Coś dla zdrowia i Najlepsze przyprawy Świata. Uważaj i nie zgub się w bogatej ofercie przypraw z różnych zakątków kuli ziemskiej, gdzie poznasz nowe, ciekawe, interesujące smaki, połączone niekiedy w fantastyczne mieszanki

A co ja dostałam?

1. Quinoa, czyli komosa ryżowa, dostępna TUTAJ :)


2. Błonnik oczyszczający, czyli Błonnik witalny, dostępny TUTAJ :)


3. Młody jęczmień, dostępny TUTAJ :)


4. Przyprawa - Pomidor z czosnkiem i bazylią, dostępna TUTAJ :) 


Już niedługo pojawią się przepisy z wykorzystaniem powyższych produktów, a także opisem poszczególnych artykułów, zwracając w szczególności uwagę na cechy zdrowotne, właściwości i zastosowanie.

2 komentarze:

  1. ooo jakie fajne zdrowe rzeczy :) oprócz suszonych pomidorów to niczego nie jadłam :D czekam więc na przepisy z wykorzystaniem tych wszystkich, mam nadzieję, pyszności :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...