sobota, 8 listopada 2014

Współpraca z Fresano :)

Witajcie! Już jestem! Po długiej przerwie, spowodowanej natłokiem zajęć na początku roku studenckiego w końcu wracam. Mam nadzieję, że takiej przerwy w kucharzeniu i prowadzeniu bloga już nie zaliczę. Wracam do Was z nowymi, wspaniałymi współpracami i nowymi pomysłami. Mam nadzieję, że nadal będziecie odwiedzać to miejsce i korzystać ze zdrowych i smacznych pomysłów na odżywcze posiłki ;)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dziś o współpracy, którą nawiązałam już jakiś czas temu, jednak paczuszka musiała na mnie troszkę poczekać, aż do dzisiaj. Firma Fresano zajmuje się produkcją zdrowej, ekologicznej żywności. Produkty z logo Fresano odznaczają się wysoką jakością, pochodzą z kontrolowanych upraw ekologicznych i są w pełni bezpieczne dla zdrowia. Pracownicy dokładają wszelkich starań, aby produkt prezentował się i smakował jak najlepiej, dlatego też między innymi oferowane wyroby są pakowane ręcznie!


Paczuszka dociera błyskawicznie, u mnie były to bodajże 2 dni! To znaczy dzisiaj zamawiasz, jutro zostaje wysłana, a pojutrze już możesz się cieszyć niezwykłymi produktami Fresano! Ogromny plus za zabezpieczenie paczki! Nie ma mowy o jakimkolwiek uszkodzeniu, pęknięciu torebki itp. Opakowania zawinięte są w folię bąbelkową i szczelnie ułożone w kilku kartonikach. 


Oferta sklepu jest na prawdę bardzo ciekawa, a Fresano ciągle ją poszerza, tak aby każdy znalazł coś dla siebie. Na stronie Fresano produkty podzielone są na kategorie, dzięki czemu łatwiej jest znaleźć to czego szukamy. Jest wiele interesujących pozycji, w przystępnych cenach. Obecnie firma nie prowadzi sklepu, jednak jest wiele innych innych miejsc w internecie, gdzie możecie zakupić produkty Fresano. Właśnie do takich miejsc będę Was odsyłać.

Paczuszki od Fresano są bardzo estetyczne, ładnie wykonane, w przyjemnych dla oka barwach, a dzięki przezroczystym opakowaniu od razu możemy zobaczyć produkt, który kupujemy.

Co znalazłam w swojej paczuszce? 
Klikając w wybraną pozycję przeniesie Was od razu na stronę producenta pod odpowiedni produkt :)


Pozostaje mi jedynie zaprosić Was do śledzenia wpisów i gotowania z wykorzystaniem produktów Fresano. Produkty tej firmy znajdziecie m.in. w sklepie Akademia Witalności, która posiada szeroki wybór towaru Fresano.

3 komentarze:

  1. Witam ponownie :) Współpraca z tą firmą również przypadła i mi :) Jestem zadowolona i ty też zapewne będziesz :)
    Bardzo interesuje mnie kasza jaglana słodka :) Co w niej jest takiego, że jest słodka ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również zaintrygowała nazwa kaszy jaglanej słodkiej i dlatego chciałam ją bardzo spróbować :)
      Sama nie wiem dlaczego "słodka". Może po prostu to jakiś rodzaj kaszy jaglanej odznaczający się charakterystycznym, mocniejszym słodkim smakiem. Na stronie producenta doczytałam, że gotuje się ja dłużej i większej ilości wody niż standardową kaszę :P Jak spróbuję to na pewno dam znać jak wyszło :)

      Usuń
  2. no pięknie i nowa współpraca! :) bardzo się cieszę, bo dzięki temu dowiaduję się o nowych ciekawych produktach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...