środa, 31 grudnia 2014

Lekki deser jogurtowo-owocowy :)

Kiedy przychodzi ochota na coś słodkiego lubię zaserwować sobie właśnie taki oto deser. Jest prosty i szybki w przygotowaniu i można go wykonać na wiele sposobów, za każdym razem zmieniając składniki i dodając coś innego. Może stanowić również pożywne i lekkie śniadanie, w końcu znajdziemy tu węglowodany, zdrowe tłuszcze, białko i błonnik.


poniedziałek, 29 grudnia 2014

Kokosowo - waniliowa jaglanka z bananem :)

Tak to ja mogę witać każdy poranek. Wszystkie ulubione smaki w jednym miejscu - wanilia, kokos, banan. Dodatek świeżej wody kokosowej jeszcze bardziej "podkręcił" smak całej jaglanki. 


wtorek, 23 grudnia 2014

Placuszki piernikowe :)

Dziś z bakaliowymi przekąskami Bakeo przygotowałam piernikowe placuszki, w sam raz na słodki, przedświąteczny posiłek. Wykonane z mąki pełnoziarnistej oczywiście z dodatkiem mieszanki bakalii od Bakeo.pl. Są bardzo smaczne, proste w przygotowaniu (nie wymagają miksera), sycące, pięknie pachnące Świętami. Stanowią świetną propozycją np. na śniadanie do pracy, na uczelnie, w podróż. Wystarczy wcześniej je przygotować, zapakować i zabrać ze sobą.


niedziela, 21 grudnia 2014

Cynamonowa owsianka z jabłkiem :)

Już więcej cynamonu chyba nie dało się wcisnąć. Potrójnie cynamonowa owsianka to sprawdzony przepis na dobry początek dnia. Syci na długo, smakuje genialnie i pachnie cudownie.


środa, 17 grudnia 2014

Proteinowy omlet owsiany z dyniowym puree :)

Wyszedł pyszny! Pulchny, gruby i bardzo sycący. Obliczyłam także wartość odżywczą całego omleta bez dodatków i prezentuje się ona następująco:

Energia: 450 kcal
Białka: 26 g
Tłuszcze: 15 g 
Węglowodany: 41 g


niedziela, 14 grudnia 2014

Makaron ze szpinakiem w sosie pomidorowym :)

Zdecydowanie za rzadko jadam makarony. Pełnoziarnisty, razowy, z semoliny dostarcza węglowodanów złożonych, dzięki czemu szybciej i na dłużej stajemy się syci. W połączeniu z warzywami i chudym mięsem stanowi pełnowartościowy pomysł na szybki obiad.


sobota, 13 grudnia 2014

Pełnoziarnista pizza z kurczakiem :)

Do tej pory robiąc pizzę używałam wyłącznie mąki pszennej. Bałam się, że dodając razową ciasto nie będzie tak smaczne, nie wyrośnie i innego typu bzdurne rzeczy. Teraz wiem, że bardzo się myliłam. Od dziś pizza tylko i wyłącznie na mące pełnoziarnistej (lub z domieszką pszennej). Pizza po upieczeniu odznacza się chrupiącym ciastem i niezwykłym aromatem, dzięki dużej ilości przypraw (jak to u mnie zazwyczaj bywa). Farsz to w głównej mierze same warzywa + trochę kurczaka.


piątek, 12 grudnia 2014

Ciasto czekoladowe z kawałkami czekolady :)

Z udziałem miodu od Miody Polskie powstało pyszne, ciężkie, a zarazem miękkie i rozpływające się w ustach czekoladowe ciasto, z delikatnym posmakiem pysznego miodu lipowego i kawałkami gorzkiej czekolady. Wśród składników znajdziecie także mąkę żytnią oraz banana. 


wtorek, 9 grudnia 2014

Amarantuski, czyli proteinowe placuszki :)

Mąka amarantusowa w połączeniu z odżywką proteinową od Kulturystyka.sklep.pl daje przepyszny efekt! Placuszki są niezwykle delikatne, mięciutkie, słodziutkie, pięknie pachną wanilią, którą wyczujesz także podczas jedzenia. Według mnie, amarantus nadaje potrawom lekko orzechowego smaku. Pycha!


poniedziałek, 8 grudnia 2014

Najprostsza owsianka bananowa - bez cukru :)

Bakalie od Bakeo są świetną alternatywą dla niezdrowych, tłustych i przecukrzonych przekąsek ze sklepowych półek, ale także dobrze sprawdzają się jako dodatek, urozmaicenie i wzbogacenie smaku posiłków, które przygotowujesz! Dziś mam dla Was pyszną, delikatną, kremową, słodką i sycącą owsiankę bananową, którą wcześniej możesz przygotować w domu, a następnie zabrać w każde miejsce i przed spożyciem dodać wybraną przez siebie mieszankę Bakeo! To takie proste, a takie pyszne!


sobota, 6 grudnia 2014

Pudding chia na mleku kokosowym z gorzką czekoladą :)

Domowe mleko kokosowe, na które przepis znajdziecie TUTAJ, wykorzystałam do przygotowania puddingu z chia. Deser jest przez to bardzo kokosowy, kremowy z przełamującym smakiem gorzkiej czekolady. 


czwartek, 4 grudnia 2014

Dietetyczne kotlety rybne z natką pietruszki :)

Kotlety rybne są świetną alternatywą dla zwykłych rybnych filetów, które to zazwyczaj goszczą, jak w ogóle goszczą na naszych stołach. Ryby jada się rzadko, zazwyczaj powszechny obiad składa się z ziemniaków, mięsa i może odrobiny surówki. A szkoda. Ryba powinna znaleźć się w naszym menu przynajmniej raz w tygodniu i nie mówię tu o pandze czy rybnych paluszkach. Także istotne jest, by po obróbce nie przypominała kotleta schabowego. Wtedy wychodzi więcej panierki aniżeli ryby w środku. Takie kotleciki są dobrym rozwiązaniem zarówno dla osób dorosłych jak i dzieci. Nie zawierają ości, a dobrze przyprawione przyćmią dominujący zapach i smak ryby, który nie wszyscy lubią.


wtorek, 2 grudnia 2014

Miodowe muffinki owsiane z bakaliami :)

Pyszne! Przyjemnie słodkie, ale nie przesłodzone. Naturalną słodkość muffinek otrzymałam dzięki dodaniu miodu od Miody Polskie, a także całej pomarańczy, banana i bakalii. Muffinki wyszły chrupiące na zewnątrz i lekko wilgotne, mięciutkie w środku. Mają subtelny aromat pomarańczy, a całość pachnie słodko-owocowo.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...