wtorek, 30 grudnia 2014

Naturalna Spiżarnia - Współpraca :)

Jakiś czas temu dostałam propozycję kolejnej współpracy. Tuż przed świętami otrzymałam dopiero paczkę, dlatego dziś mogę Wam już przedstawić odnowioną - Naturalną Spiżarnię!
Dlaczego odnowioną? Sklep zyskał nowego właściciela, a co za tym idzie także i nową ofertę!


Sklep posiada przejrzystą szatę graficzną, bardzo łatwy sposób wyszukiwania danego produktu, ciekawe oferty, promocje i co najważniejsze - wysokiej jakości artykuły żywnościowe choć nie tylko! Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie :)

Oferta Naturalnej Spiżarni jest bardzo bogata i coraz większa! Specjalnie dla Was, klientów asortyment sklepu stale poszerza się o nowe produkty! 


Wybór jest przeogromny! Kategorii produktów jest dużo. Znajdziesz tam: bakalie, ryże, kasze, zdrowe słodkości, oleje, smarowidła, przyprawy, ale także produkty bezglutenowe, żywność dla dzieci i niemowląt oraz kosmetyki! Wow, ile tego jest. W wolnej chwili zajrzyjcie do Naturalnej Spiżarni.

W swojej paczce znalazłam:

Mąka orkiszowa
Pierwszy raz będę miała styczność z mąką orkiszową, dlatego też bardzo chciałam ją dostać. Mąka taka jest nieco droższa od typowej mąki pełnoziarnistej, ale z tego co zauważyłam cena stosunkowo spada, i w Naturalnej Spiżarni dostaniecie ją już za jedyne 6,70 zł! Orkisz odznacza się wysoką zawartością białka, jest źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych, błonnika, witamin z grupy B i PP, a także minerałów: żelaza, wapnia, cynku, potasu. Co ważne, gluten obecny w produktach orkiszowych jest znacznie lepiej tolerowany przez osoby chorujące na celiakię! Pozytywnie wpływa na układ krążenia, poprawia trawienie, przyspiesza metabolizm wzmacnia skórę, paznokcie, włosy. Tak wiele cennych właściwości na pewno przekona Cię do spróbowania produktów z orkiszu, jak np. mąki :) 


Masło migdałowe 
Od dawna chciałam je spróbować. Widziałam je na wielu blogach i czytałam o nim same pozytywne opinie. I moja również taka będzie. Po otwarciu słoiczka wydobywa się słodko-orzechowy, delikatny zapach. Od razu można zauważyć odwarstwienie się tłuszczu na powierzchni masła, ale spokojnie, jest to całkowicie normalny proces. Wystarczy porządnie zamieszać, a by całość dokładnie się połączyła. Smak - delikatny, aksamitny, całkowicie inny od tradycyjnego masła orzechowego z fistaszków - lekko od niego "suchsze". Sól dodana w idealnych proporcjach. W składzie znajdziemy tylko migdały i wcześniej wspomnianą sól, dokładnie sól morską. Podsumowując - pychotka! Idealne do różnych słodkości, typu gofry, naleśniki, placuszki, ale także do owsianki, jogurtu czy po prostu wyjadania ze słoiczka.


Olej kokosowy 
W 90% składa się z tłuszczów nasyconych o średniej długości łańcucha, które przekształcane są przez organizm bezpośrednio w energię. W oleju kokosowym obecny jest także kwas laurynowy, który wspomaga układ immunologiczny, ma działanie antybakteryjne i antywirusowe. Ponadto olej ten jest łatwostrawny. Doskonale nadaje się do smarowania pieczywa, gotowania czy pieczenia ciast. Można na nim smażyć potrawy, które nabiorą wspaniałego smaku i egzotycznego aromatu.


Kostki wołowe 
Posiadają zdrowszy skład od standardowych kostek rosołowych, które można kupić w niemalże każdym sklepie. Nie zawierają glutaminianu sodu. Wszystkie użyte składniki pochodzą z upraw ekologicznych. Tak jak nie używam tego typu produktów tak ten z zaciekawieniem na pewno dodam do jakiejś potrawy. 1 kostka na 0,5 l wody. 


Herbatka owocowa
Skład to tylko i wyłącznie owoce: malina, truskawka, śliwka, jabłko, aronia, czarna porzeczka, pigwowiec. Spróbowałam i przepadłam. Przepadłam z zachwytu! Pięknie pachnie zarówno przed jak i po zaprzeniu. Jest bardzo smaczna, mocno owocowa, subtelnie słodka - tak jak lubię! Polecam na chwilę wytchnienia i zapomnienia - wtedy sprawdza się idealnie.


Do sklepu zapraszam TUTAJ, a na fanpage Naturalnej Spiżarni na facebooku TUTAJ :) 

1 komentarz:

  1. Na to masło migdałowe czaimy się już od dłuższego czasu, ale pieniędzy zawsze brakuje :D Musimy w najbliższym czasie je mieć :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...