poniedziałek, 1 grudnia 2014

Słodka współpraca z Miody Polskie :)

Niesamowicie cieszę się ze słodkiej współpracy podjętej z "Miody Polskie" :)
Miody Polskie - jak sama nazwa wskazuje pochodzą wyłącznie z polskich pasiek! Jest to dość istotne dla prawdziwych koneserów tego słodkiego przysmaku, jak i osób poszukujących naturalnego smaku naszego ojczystego miodu!


Wszystkie miody są bardzo szczegółowo badane, dzięki czemu produkt, który trafia w nasze ręce oznacza się najwyższą jakością, najlepszymi walorami smakowymi i zdrowotnymi!


Miody Polskie to 100% natury! :)

Na stronie sklepu znaleźć można kilka rodzajów tego słodkiego, "puchatkowego" przysmaku. Co ja otrzymałam:


Oprócz bogatego i niezwykle cennego wnętrza każdego miodu oko cieszy także wygląd zewnętrzny wszystkich słoiczków. Piękne opakowanie zbiorcze, które może stanowić np. świetny pomysł na prezent, a ponad to estetyczne, barwne i funkcjonalne słoiczki skrywające słodką masę.


Wkrótce przepisy z wykorzystaniem Miodów Polskich, a już teraz zapraszam Was do krainy miodem płynącej, czyli sklepu internetowego, gdzie możecie zaopatrzyć się w wysokiej jakości, polski miód! 

Specjalnie dla Czytelników bloga Miody Polskie przygotowały rabat!!! 
Wysokość rabatu wynosi 10% od całego zamówienia!!!
Wystarczy, że podczas zakupów podasz kod kuponu: 2xM!!!
Spiesz się, promocja trwa do 24.grudnia.2014r.!!!

4 komentarze:

  1. Super, ostatnio nabyłam jeden słoik i z cała odpowiedzialnością mogę polecić. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miody wrzosowe są najlepsze,ale u mnie ciężko ostatnio dostać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też najbardziej lubię wrzosowy, ten z Miodów Polskich jest bardzo dobry, można go kupić na ich stronie internetowej. Polecam też mniszkowy - dzieci go uwielbiają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj takiej współpracy tylko pozazdrościć ;) ja byłabym w niebie, bo ostatnio jedyna rzecz jaką wszystko słodzę jest właśnie miód :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...