sobota, 31 stycznia 2015

Migdałowa owsianka na mleku migdałowym z masłem migdałowym i migdałami :)

Ileż tych migdałów w nazwie :) Zdecydowałam się w końcu na zakup mleka migdałowego, co na początek zaowocowało powstaniem tej o to owsianki. Prostej i smacznej. Słodkiej, bowiem mleko w składzie posiada syrop z agawy, który nadaje delikatnej słodyczy. Dodatki takie jak masło migdałowe, migdały i banan sprawiły, że całość komponowała się wyśmienicie :)


czwartek, 29 stycznia 2015

Marchewkowe ciacho - porcja tylko 150 kcal! :)

Przepyszne! Chrupiąca skórka, miękkie, puszyste wnętrze. Przyjemnie słodkie, delikatne, rozpływa się w ustach! Marchew nie wyczuwalna! Najlepsze ciasto marchewkowe, jakie do tej pory zrobiłam. Dietetyczne, zdrowe, mało kaloryczne. Zaspokaja apetyt na słodkie. Idealne na II śniadanie czy podwieczorek.


Dzięki przepisowi odkryłam dwa nowe smaki :D
1. Świeży imbir - genialny! Całkowicie inny niż ten mielony, paczkowany. Zapach - nieziemski! Orzeźwiająco cytrusowy. Na pewno zacznę go częściej używać.
2. Miód wielokwiatowy mniszkowy - przepyszny! Smak i konsystencja podobne do karmelu. Nawet lepsze! Smak - delikatny, mocno słodki. Zawaham się i napiszę - najlepszy miód jak jadłam w życiu! Załączam kilka jego zdjęć, abyście mogli zobaczyć, że nie zmyślam. Możecie go kupić na stronie Miody Polskie, o TUTAJ.
"Miód wielokwiatowy mniszkowy polecany jest przy chorobach żołądka, zaburzeniach trawienia, chorobach jelit, skurczach żołądka i jelit oraz chorobach wątroby i dróg żółciowych, a także przy niedokrwistości i schorzeniach reumatycznych. Pomocny w stanach wyczerpania psychicznego i fizycznego."



Wartości odżywcze dla całego ciasta (515 g):
Kaloryczność: 1050 kcal

Białka: 33 g
Tłuszcze: 39 g
Węglowodany: 152 g

Wartości odżywcze dla 1 porcji ciasta (ok. 74 g - 1/7 ciasta)
Kaloryczność: 150 kcal
Białka: 4,7 g
Tłuszcze: 5,6 g
Węglowodany: 21,7 g


wtorek, 27 stycznia 2015

Bezglutenowy omlet amarantusowo-kokosowy :)

Choć wystąpił mały problem z przewróceniem go na drugą stronę, to i tak się nie poddałam. Omlet jest bardzo, ale to bardzo smaczny! Niezwykle puszysty, mięciutki i delikatny. Zawiera dość dużo składników, jednak to one, w połączeniu tworzą pyszną całość. Omlet jest również bardzo sycący, dlatego warto podzielić się nim z drugą osobą.


niedziela, 25 stycznia 2015

Jaglanka kokosowo - bananowa :)

Kasza jaglana to jedna z moich ulubionych kasz. Jem ją zazwyczaj na słodko, bo tak według mnie smakuje najlepiej. Dodatkami są: banan, jagody goji i baton, a dokładnie Lewy Sierpowy powstały wyłącznie z owoców suszonych i orzechów. Szkoda tylko, że tak późno odkryłam inne zastosowanie batonów Zmiany Zmiany, bo przecież można je dodać także o innych potraw - owsianek, jogurtów, omletów, placuszków, ciast, muffinek.

sobota, 24 stycznia 2015

Batony Zmiany Zmiany :)

O batonach Zmiany Zmiany czytałam, oglądałam smaczne zdjęcia, ale niestety ich nie próbowałam, ponieważ nigdzie nie mogłam ich znaleźć. Aż do teraz! Dzięki współpracy ze Zmiany Zmiany mam możliwość spróbowania tych batonów, z czego ogromnie się cieszę.

piątek, 23 stycznia 2015

Olini - współpraca :)

Dzięki współpracy z Olini mam możliwość przetestowania oleju lnianego i ostropestu mielonego. Olej lniany jest mi już znany i bardzo go cenię, natomiast ostropest mielony to dla mnie nowość.

Olini to miejsce, w którym możecie zakupić wysokiej jakości oleje tłoczone na zimno, a także produkty sypkie takiej jak: ostropest, siemię lniane czy wiórki kokosowe. 


środa, 21 stycznia 2015

Pomidorowa z brązowym ryżem - dietetyczna, zdrowa, pyszna!

Dokładnie tak jak w nazwie - najlepsza pomidorowa jaką udało mi się zrobić! Na pewno zostanie na stałe w moim jadłospisie. Prosta i szybka w przygotowaniu. Pyszny smak, kremowa konsystencja i brązowy ryż, dzięki któremu zupka syci na długo. Polecam :)


wtorek, 20 stycznia 2015

Papryka faszerowana kaszą gryczaną, kurczakiem, warzywami :)

Ciekawy pomysł na obiad, który nie dość, że prezentuje się dość interesująco to i genialnie smakuje! Ostatnio często urozmaicam sobie właśnie w ten sposób główny posiłek. Papryczka po upieczeniu jest miękka, nadaje lekkiej słodyczy, a dzięki kaszy danie jest sycące i pełnowartościowe.


niedziela, 18 stycznia 2015

Zielony koktajl ze szpinaku, banana, awokado, jabłka :)

To mój pierwszy zielony koktajl. Wiem, nie mam czym się chwalić. Od teraz wiem, że pierwszy nie będzie tym ostatnim. Zakochałam się w zielonym! Obawiałam się pierwszego "łyka", jednak po chwili wiedziałam, że kolejne kilkanaście minut będą spędzone w niezwykle smacznej atmosferze. Polecam! Bardzo polecam. Pijmy zielone koktajle!


sobota, 17 stycznia 2015

Waniliowo - kakaowy koktajl z awokado, banana i pomarańczy :)

Ostatnio coraz częściej w moim jadłospisie pojawiają się koktajle. Są pyszne, sycące, szybkie w przygotowaniu i tak na prawdę można je tworzyć na różne sposoby. Za każdym razem dodając coś innego. Ten poniżej jest przepyszny! Delikatny i aksamitny, puszysty, gęsty, odżywczy i oczywiście czekoladowo - waniliowy. Czego chcieć więcej?

poniedziałek, 12 stycznia 2015

Granola waniliowo-dyniowa :)

Robiłam ją jakiś czas temu i z dnia na dzień jest coraz smaczniejsza! Granola pozbawiona jest cukru, a słodyczy nadaje jej banan i słodkie suszone owoce. Bazą są płatki owsiane i jęczmienne. Pachnie przepięknie i jest przesmaczna. Dodatek wanilii robi swoje. Nawet można dojrzeć te małe czarne ziarenka. Sprawdza się idealnie jako dodatek do mleka, jogurtu czy wyjadania prosto z pojemniczka.


sobota, 10 stycznia 2015

Pieczony dorsz z warzywami :)

Szybki, bardzo prosty i smaczny pomysł na obiad. A do tego jaki zdrowy! Ponad to, dorsz zaliczany jest do ryb niskokalorycznych, a więc na diecie wskazany jest jak najbardziej, ale nie tylko! Jest źródłem białka, kwasów omega-3, cennych witamin z grupy B, witamin A, E, PP, selenu.
Ryba wychodzi soczysta, nie sucha, po prostu pycha! 



piątek, 9 stycznia 2015

Frytki z selera :)

Były już z bakłażana, więc nadszedł czas na te z selera. Robiłam je już wcześniej, wielokrotnie. Są proste w przygotowaniu i co najważniejsze - jak dla mnie 100 razy lepsze od ziemniaczanych! Smak selera nie jest dominujący - o to proszę się nie martwić. Przyprawy robią swoje. Jednak ja osobiście seler bardzo lubię i nie przeszkadza mi jego smak.


wtorek, 6 stycznia 2015

Puszyste bułeczki orkiszowe - tylko 4 składniki :)

Kolejne wariację z użyciem mąki orkiszowej. Tym razem zapraszam na proste bułeczki orkiszowe posypane pestkami dyni. O zdrowotnych właściwościach orkiszu pisałam TUTAJ. Jedna bułeczka bez pestek dostarcza ok. 215 kcal, z pestkami ok. 235 kcal. Wystarczą tylko 4 składniki by móc cieszyć się domowym, pachnącym i świeżym pieczywem :)


poniedziałek, 5 stycznia 2015

Placuszki bananowe :)

Delikatne jak chmurka i mięciutkie jak puch. Słodkie w sam raz. Bardzo proste i łatwe w przygotowaniu. Idealne na lekkie śniadanie bądź świetny pomysł na deser. Mimo swej lekkości sycą i dodają energii na długo. Polecam!


niedziela, 4 stycznia 2015

Pieczony łosoś z aksamitnym purre dyniowym :)

Delikatny łosoś pieczony bez dodatku tłuszczu, oprószony solą morską i pieprzem - pycha! Podany z aksamitnym i kremowym puree dyniowym - o niebo lepszym od ziemniaczanego! Całość razem współgra idealnie. Przesmaczny, przezdrowy, sycący pomysł na obiad. Bardzo, bardzo polecam.


sobota, 3 stycznia 2015

Wegańska zupa dyniowa :)

Uwielbiam dynię pod każdą postacią, ale o tym już chyba wspominałam - wielokrotnie. Mam to szczęście, że uchowały się jeszcze dwie olbrzymie dynie domowej hodowli
Taką zupkę dyniową serwuje sobie zazwyczaj na kolację. Jest prosta w przygotowaniu, lekka, dietetyczna, sycącą i oczywiście bardzo smaczna. Dodatek przypraw nadaje jej nie tylko pięknego aromatu, ale i smaku. Można podawać ją np. z kaszą jaglaną - i obiad gotowy.


piątek, 2 stycznia 2015

Proteinowe gofry karobowe :)

Obecność w kuchennej szafce mąki orkiszowej zaowocowała w pyszne i zdrowe gofry karobowe. Dzięki odżywce białkowej gofry zyskały na wartości, smaku i słodyczy. Całość smakuje genialnie! Wyważony waniliowo - karobowy smak, delikatna słodkość i miękkość wypieku gwarantuje udane poranne śniadanie.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...