piątek, 27 marca 2015

Żywność liofilizowana - farfalle w sosie szpinakowo-serowym :)

W ramach współpracy z LYO FOOD jednym z posiłków jakie dostałam było farfalle w sosie szpinakowo-serowym. Bardziej szczegółowo o LYO FOOD poczytacie w TYM poście :)


Farfalle w sosie szpinakowo - serowym jest daniem wegetariańskim, a jego skład przedstawia się następująco: makaron farfalle (47%), szpinak 23%, cebula 18%, śmietana 4%, gorgonzola 3%, migdały 3%, czosnek, masło, sól, pieprz cayenne.

Przy okazji dowiedziałam się, że farfalle to inaczej makaron w kształcie kokardek :)


Danie to dostępne jest w dwóch wersjach uwzględniających wielkość: mała porcja (370 g gotowego posiłku) oraz duża porcja (500 g gotowego posiłku). Moja porcja była mała. Wartość odżywcza wygląda tak:

  • kalorie: 440 kcal
  • białko: 13 g 
  • tłuszcze: 17,4 g
  • węglowodany: 55,3 g

Porcja:
Dla mnie wielkość dania była troszkę za duża, wystarczyło mi 2/3 porcji, aby poczuć sytość :) Ale! Ja posiłek ten spożywałam w zaciszu domowym, bez żadnego wydatku energetycznego z mojej strony :D Porcja jest jak najbardziej odpowiednia dla osób, które były/są aktywne fizyczne i potrzebują "doładowania". 

Smak:
Przepyszny! Delikatny i bardzo kremowy. Nie wiedząc dokładnie co znajduj się w środku zastanawiałam się co mi tutaj chrupie co jakiś czas :D Okazało się, że to migdały! Wszystkie składniki są tak dobrze dobrane, że całość współgra ze sobą w 100%, dzięki czemu uzyskujemy idealny smak pysznego farfalle :) 

Konsystencja:
Danie po zalaniu wodą przybrało normalnych kształtów. Bez obaw, nie wychodzi z tego żadna "paćka" czy jakaś półpłynna maź. Wszystko wygląda bardzo apetycznie, bardzo świeżo i naturalnie. Wyraźnie widoczny jest makaron i szpinakowy sos z dodatkami :) 

Zapach:
Danie pięknie pachnie, a zapach zachęca do konsumpcji. Czuć tylko naturalne składniki! 



Podsumowanie:
Pyszne, sycące danie o przyjemnym, naturalnym smaku i zapachu :) Jak najbardziej godne polecenia! 
PS: Pyszne zarówno przed jak i po zalaniu wodą :D Jeżeli będziecie mieli okazję, koniecznie spróbujcie choć malutką wysuszona cząstkę tego dania :) Ja z ciekawości właśnie tak zrobiłam:D 

2 komentarze:

  1. Danie faktycznie wygląda bardzo ciekawie i smacznie, aż mnie naszło na coś podobnego ;) I ciekawe, że wygląda tak naturalnie i "świeżo" po zalaniu wodą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nas ciekawią takie dania a szczególnie fakt, że są podobno dobre :P Skład też jest genialny :D

    "farfalle to inaczej makaron w kształcie kokardek" - dzięki zapamiętamy, człowiek uczy się całe życie xD

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...