piątek, 3 kwietnia 2015

Orzechowy budyń jaglany :)

Tak mi zasmakował budyń jaglany, że postanowiłam przygotować go na inny sposób :) Dodałam porządną łyżkę masła orzechowego i posłodziłam miodem :) Deser wyszedł przepyszny!


Składniki (1 porcja):


Przygotowanie: 
Zagotuj mleko. Dodaj kasze jaglaną i gotuj do miękkości, około 15-20 minut. Następnie przełóż ją do malaksera, dodaj miód i masło orzechowe i zmiskuj na gładką masę. Deser dodatkowo wzbogaciłam o przekąskę Bakeo :)
PS: suszone wiśnie są przepyszne :) Słodko kwaśne - idealne!


4 komentarze:

  1. Moja ulubiona wersja budyniu jaglanego to chyba taka z bananem, jednak z masłem orzechowym także robiłam i była przepyszna :) Twój deser wygląda przepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał! Fajny pomysł, chyba któregoś dnia zrobię.
    Aż ślinka cieknie ~(^o^)~

    OdpowiedzUsuń
  3. Orzechowa jaglanka też u nas już gościła i tak samo świetnie smakuje sezamowa :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...