sobota, 16 maja 2015

Współpraca z IWishBAR :)

Jakiś czas temu dostałam propozycję przetestowania naturalnych batonów marki IWishBAR. Po wstępnych "oględzinach" strony producenta od razu byłam nimi zachwycona, więc bez wahania zgodziłam się na podjęcie współpracy :)



IWishBAR to miejsce, które stworzyli ludzie z pasją do sportu, do wszelkiej aktywności fizycznej, do codziennego ruchu! To sportowcy, którzy nie tylko ćwiczą, ale i zdrowo jedzą! Obecne na rynku batony nie zdobyły u nich 100% zaufania, dlatego też postanowili zrobić je sami! Ich produkty zasmakowały nie tylko im, ale także znajomym oraz innym sportowcom. Postanowili podzielić się nimi z innymi! I tak powstało IWishBAR - czyli miejsce gdzie kupisz gotowe batony oraz sam stworzysz sobie swój ulubiony smak, a załoga IWishBAR zrobi je świeżutkie tylko dla Ciebie! 

Batony IWishBAR to produkty naturalne, bez konserwantów i chemicznych dodatków. Pełne wartości odżywczych, pełne energii i pysznego smaku! 


Każdy baton to 50 g zdrowej i naturalnej dawki energii! Aktualnie możesz kupić batony wyłącznie w pełnym opakowaniu, czyli w ilości 6 sztuk jeden smak. Jednak w przyszłości planowane są też inne opcje zamówień. Ale ta aktualna również jest bardzo fajna! Mając 6 batonów, nie musisz martwić się, że Ci ich zabraknie, a uwierz - dobrze je mieć w zapasie.

Batoniki otrzymałam w zgrabnym, kartonowym pudełku, na którym widniało duże logo firmy. W środku znalazłam 3 różne smaki batonów IWishBAR, które sama wybrałam.


1. BRAZIL COCOA - baton energetyczny z suszonych owoców i orzechów o smaku kakaowym

W składzie znajdziemy: suszone daktyle, orzechy nerkowca, orzechy brazylijskie, kakao w proszku.
Jeden baton dostarcza 204 kcal


Po otwarciu opakowania można poczuć delikatny aromat kakao. Właśnie delikatny. Dla mnie zbyt delikatny. Nie wiem, może to kwestia tego, że bardzo lubię mocne, gorzkie smaki czekolady? A tu tego nie doznałam. Kolejną kwestią są orzechy. Jest ich na prawdę dużo i są to na prawdę duże kawałki. I to się chwali. Mogłyby być jedynie bardziej chrupiące, bardziej twardsze. Zastawiam się jednak, czy to w ogóle możliwe, bowiem orzechy zapewne miękną w masie daktylowej....
Podsumowując, baton jest bardzo słodki, delikatnie kakaowy z porządną dawką dużych kawałków orzechów.


2. COCO WHITE CHOCOLATE - baton energetyczny z suszonych owoców i orzechów o smaku kokosowym.


W składzie znajdziemy: suszone daktyle, prażone migdały, wiórki kokosowe, prażone chipsy kokosowe, czekolada biała, olej kokosowy tłoczony na zimno. 
Jeden baton dostarcza 213 kcal.

Przepyszny! I koniec! Mogę przejść do recenzji kolejnego. Żartuję oczywiście, nie zostawię Was przecież bez żadnego dodatkowego komentarza. Ale tak, to jest na prawdę bardzo bardzo bardzo smaczny baton! Jedynie co mnie w nim troszeczkę "boli" to ta biała czekolada. Na batoniku znajdziemy informację, że biała czekolada to: cukier, tłuszcz kakaowy, mleko pełne w proszku, serwatka w proszku, jogurt w proszku, emulgator: lecytyna sojowa. Ale wiadomo, biała czekolada to biała czekolada, jakoś składem pod względem zdrowotnym chyba nigdy nie będzie do końca zachwycać. Dlatego jak dla mnie, raz na jakiś czas można sobie pozwolić, tym bardziej, że ja wielką fanką, a raczej żadną fanką białej czekolady nie jestem. Oczywiście osoby trenujące, prowadzące na co dzień aktywny tryb życia mogą bez wahania pozwolić sobie na taki smakołyk częściej, tym bardziej, że tej białej czekolady pewnie nie jest aż tak dużo.
W tym rodzaju batonika totalnie zauroczył mnie kokosowy smak! Jestem ogromną wielbicielką kokosa! Dlatego to nic dziwnego, że ten baton bardzo mi zasmakował. Wszystkie smaki bardzo ze sobą współgrały i stworzyły cudowną całość! Batonik jest przesłodki. Mocno kokosowy, bo w końcu kokos znajduję się aż w trzech pozycjach w składzie!



3. APPLE PIE - baton energetyczny z suszonych owoców i orzechów o smaku szarlotki


W składzie znajdziemy: suszone daktyle, orzechy nerkowca, suszone jabłka, rodzynki, cynamon w proszku.
Jeden baton dostarcza 167,5 kcal

Nie ukrywam, że kierując się wyborem batonów zerkałam na ich kaloryczność. Po kakaowym i kokosowym zechciałam czegoś hmmm... "lżejszego". I znalazłam to cudo! Dla mnie faworyt! Najlepszy z całej trójki. Zachwycił mnie zarówno składem, niższą kalorycznością jak i smakiem! Toż to smakuje jak prawdziwa szarlotka! A ja uwielbiam ciasta jabłkowe. I cynamon! I rodzynki również. Ten baton zawiera przepyszne połączenie naturalnych składników, które zebrane razem sprawią, że podczas pałaszowania poczujesz jakbyś jadł/jadła domową szarlotkę! Wyważona słodycz, idealnie dobrana porcja cynamonu i te pyszne suszone jabłka. Mniam! Nie mam żadnych zastrzeżeń! Pycha!


PODSUMOWANIE:
IWishBAR to świetna propozycja dla osób szukających zamienników popularnych, łatwo dostępnych, "sklepowych" batonów, przeładowanych cukrem, chemią i konserwantami. Batony IWishBAR to znakomite połączenia naturalnych składników, odznaczających się wysoką wartością odżywczą i porządną dawką energii. Są idealną przekąską dla osób trenujących i prowadzących na co dzień aktywny tryb życia, dla osób zwracających uwagę na to co jedzą, a także dla osób na diecie redukcyjnej, aż w końcu dla  każdego z nas! A najfajniejsze jest to, że sam możesz stworzyć swój smak batona! 


Chętnych po większą dawkę informacji o IWishBAR oraz chętnych do zakupu batonów zapraszam na stronę internetową producenta o TUTAJ.

5 komentarzy:

  1. Urzekły nas te duże kawałki orzechów! To jest wielki plus, bo uwielbiamy kiedy można coś konkretnego pochrupać :D Nawet z chęcią spróbowałybyśmy ten kokosowy pomimo białej czekolady w składzie :) Smak szarlotki też robi wrażenie, bo z naszą miłością do jabłek i cynamonu na pewno byłybyśmy nimi zauroczone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w końcu na rynku jakieś zdrowe batony :) Jesem nimi zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają cudownie, bogato i do tego mają przyjazny skład :) Najbardziej chyba smakowałby mi ten kokosowy i kakaowy, bo nuty szarlotkowe w batonach mnie nie przekonują w 100% :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fantastycznie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądają, zazdroszczę tego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...