wtorek, 26 maja 2015

Żywność liofilizowana - krem grzybowy :)

W ramach współpracy z LYO FOOD jednym z posiłków jakie dostałam był krem grzybowyBardziej szczegółowo o LYO FOOD i mojej współpracy z tą marką poczytacie w TYM poście :)


Skład kremu grzybowego przedstawia się następująco: grzyby suszone (podgrzybek) 18%, pieczarki 14%, cebula 14%, marchew 14%, mąka pszenna 14%, śmietana 6%, pietruszka natka 2%, mieszanka przypraw, liść laurowy, ziele angielskie, sól. 


Danie to dostępne jest w jednej wersji wagowej. Przed przygotowaniem waży jedynie 37 g, natomiast po uwodnieniu 370 g. Wartość odżywcza całej porcji prezentuje się tak:
  • kalorie: 139 kcal
  • białko: 5 g 
  • tłuszcze: 6 g
  • węglowodany: 18 g



Porcja:
Idealnie dobrana. Najadłam się, a nie przejadłam :)  

Smak:
Bardzo smaczna zupka, która odznacza się naturalnym, aromatycznym i prawdziwym smakiem grzybów. Świetnie dobrane przyprawy. Wyważona ilość soli. Pycha!

Konsystencja:
Uwielbiam zupy w postaci kremu, dlatego też krem grzybowy bardzo mi odpowiadał. Nie był zbyt gęsty ani nie przypominał zawiesistego sosu. Dobrze dobrana konsystencja, nie w pełni gładka, sprawiła, że danie było jeszcze bardziej atrakcyjniejsze :) Widocznymi elementami były maluteńkie kawałki grzybków - podgrzybków i pieczarek :) 

Zapach:
Krem pachnie bardzo naturalnie, a zapach przypomina moment domowego suszenia grzybów z porannych zbiorów :) Bardzo przyjemny :)


Podsumowanie:
Świetna propozycja na szybkie w przygotowaniu ciepłe danie. Idealny na dłuższe podróże w zimne klimaty :) Choć nie tylko, ponieważ w warunkach domowych również smakuje wybornie :) 

Produkt, który otrzymałam był w nieco innej gramaturze. Myślę, że był on dopiero wprowadzany, dlatego, że wcześniej nie widziałam go w ofercie. Opakowanie nie było także oznaczone "nalepką" z instrukcją przygotowania, składnikami, wartościami odżywczymi. Obecnie możecie go już znaleźć w aktualnej ofercie LYO FOOD :) 

4 komentarze:

  1. A jadłaś go z torebki czy przelałaś do talerza? Bo my tak sobie jednak myślimy, że tak jakoś dziwnie jadłoby się wprost z opakowania :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak w ogóle to nominowałyśmy Cię do LBA :) Jeżeli masz ochotę to odpowiedz na zadane przez nas pytania :)

      Usuń
    2. Jeść z torebka - fajna rzecz :D Tym bardziej, że torebka jest właśnie do tego przystosowana :) Jednak jako, że byłam w domu po zjedzeniu kilku łyżek z wprost z opakowania przelałam pozostałą część do miseczki :)

      Usuń
  2. Skład bardzo sympatyczny jak na produkt w proszku i całość przedstawia się bardzo smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...