poniedziałek, 8 czerwca 2015

Współpraca z Biolada :)

Biolada.pl - sklep ze zdrową żywnością, którego produkty zaskoczą niejednego z Was :) Uwierzcie mi, są tam rzeczy, o których istnieniu nie słyszeliście :) No dobra, dobra, ja nie słyszałam :P

Biolada.pl to:
  • certyfikowana żywność organiczna
  • produkty ekologiczne
  • oryginalne japońskie produkty makrobiotyczne
  • produkty dla wegetarian i wegan
  • literatura ekologiczna i prozdrowotna
  • kosmetyki i ziołowe preparaty lecznicze
  • szkolenia i warsztaty makrobiotyczne

Oferta sklepu jest na prawdę bardzo bogata, począwszy od standardowych produktów obecnych w większości sklepów internetowych ze zdrową żywnością a kończąc na artykułach wprost z Japonii:D To co odróżnia Bioladę od innych to rozmaitość wśród oferowanych artykułów, których chyba nie spotkacie nigdzie indziej :)

Oferta sklepu podzielona jest na kategorie, co ułatwia odnalezienie danego produktu czy wyszukanie odpowiedniego artykułu z danej kategorii oraz na producentów.
Kategorii jest sporo, np. "zboża, ziarna, nasiona", "owoce suszone", "makrobiotyka", superfoods i suplementy diety"czyt także "młynki do zbóż". Jest w czym wybierać i przebierać :)

W swojej paczce znalazłam kilka produktów, które sama wybrałam i kilka produktów od właściciela.


1. Amazake - czyli słodki kremowy deser z ryżu i kaszy jaglanej 


Amazake wytwarzane jest od wieków w Japonii, gdzie tam spożywany jest głównie w postaci napoju. Gdy produkt zdobył uznanie nie tylko w Japonii szybko przekształcono go właśnie w takowy słodki, pudding ryżowy, tudzież jaglany (w ofercie jest jeszcze owsiany). Deser jest przesłodki mimo tego, że w jego składnie nie znajdziecie ani grama cukru, pod żadną postacią! To dzięki ziarnom i prawidłowemu procesowi powstawania deser nabiera prawdziwej słodyczy!
W składzie znajduje się jedynie: woda, ryż brązowy/kasza jaglana, koji (szczep bakterii) oraz sól morska :)
Obydwa desery są pozbawione zarówno cukru jak i glutenu!
Do czego można użyć Amazake? Chyba do wszystkiego! :D Do naleśników, gofrów, placuszków, owsianki, jogurtu, do domowych deserów, koktajli czy budyniu :) Jest także idealny do wyjadania prosto ze słoiczka :)

2. Słód jęczmienny


Z tym produktem spotykam się po raz pierwszy! Gdy wyciągałam go z kartonu pomyślałam - miód :D Ale zdziwiła mnie troszkę ta górna, jaśniejsza warstwa. Po otwarciu i spróbowaniu wiedziałam, że się myliłam, ale nadal nie wiedziałam co to :D Na Biolada znalazłam informację, że to słód jęczmienny:D Ależ on się klei i ciągnie, niczym karmel :D Naturalna słodycz z nutką goryczki - idealny! Można nim zastępować inne słodziki, w tym także miód. Można z nim piec także różne wypieki. Nie zawiera żadnych dodatków ani substancji chemicznych. Jest w 100% naturalny :D

3. Granola z karobem 


Jak na granole przystało, jest to rodzaj musli, które odznacza się niezwykłą chrupkością w porównaniu do standardowych musli "sypkich". Powyższa granola jest z dodatkiem karobu. Nie zawiera cukru, a słodycz nadaje mu syrop pszeniczny. Nie jest przesłodzona, za to bardzo chrupiąca :) Karob w towarzystwie płatków i innych dodatków komponuje się wyśmienicie :) 
Produkt jest całkowicie ekologiczny, a skład przedstawia się następująco: płatki owsiane, syrop pszeniczny, wiórki kokosowe, rodzynki sułtańskie, nasiona słonecznika, olej palmowy, pełnoziarnista mąka pszenna, karob.

4. Carob - czyli mączka chleba świętojańskiego


"Karob to sproszkowane nasiona drzewa o nazwie Szarańczyn strąkowy. W smaku te owoce przypominają osłodzone kakao, lecz w przeciwieństwie do niego, nie zawierają kofeiny, mają dużo niższą zawartość tłuszczu i są hypoalergiczne. Z tego powodu karob bardzo często używany jest jako substytut kakao. Mogą go spożywać dzieci oraz alergicy".

Karob może być stosowany tak samo jak kakao, czyli do mleka, deserów, wypieków, koktajli itp.



To kasza jaglana w formie ekspandowanej, czyli od razu gotowa do spożycia. Różne zastosowanie pozwala na dodanie tego produktu do dużej ilości dań. Dodatkowym akcentem jest miód, który nadaje delikatnej słodyczy tym małym ziarenkom.



To świetna alternatywa dla populrnych lizaków wykonywanych z cukru. Są świetną przekąską, a także słodkim deserem dla najmłodszych, choć nie tylko :) Skład to wyłącznie syrop klonowy i syrop skrobiowy. Lizak nie jest mocno słodki, a w smaku przypomina po prostu syrop klonowy :) 

Wkrótce pojawią się pomysły na wykorzystanie niektórych z powyższych produktów :) 

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się to amazake i lizak z syropu klonowego ;) Reszta produktów także, ale już je jadłam ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie od jakiegoś czasu na amazake mamy ogromną chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne rzeczy dostałaś. Są niebanalne, nie tak jak w innych sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam wcześniej tego syropu orkiszowego. Bardzo mnie ten produkt zaintrygował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, fantastyczne te produkty. Uwielbiam takie rzeczy. :-) Zdrowo i pysznie! Te lizaki to już zupełnie wspaniały pomysł, każdy fan słodkości będzie zachwycony. :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...