poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Gotuj w stylu eko - musisz to znać! :)

Dzisiaj nie mam dla Was żadnego przepisu, ale w zamian zapraszam Was na stronę Gotuj w styl eko, gdzie przeróżnych pomysłów na potrawy jest w bród, i co najlepsze są to pomysły na mega zdrowe, kolorowe, ciekawe dania! Toż to miejsce idealne dla osób ceniących sobie naturalne produkty, z których powstają niesamowite smakołyki bez zbędnych konserwantów, ulepszaczy i innych tego typu dodatków.
Zaczynając od początku:


"Portal gotujwstylueko.pl powstał z myślą o propagowaniu kuchni ekologicznej. Poprzez gotowe receptury, ciekawe porady oraz artykuły poświęcone tematyce ekologii chcemy wszystkim zainteresowanym pokazać jaką pozytywną rolę może w naszym codziennym życiu odegrać żywność ekologiczna - żywność bogata w substancje odżywcze, zawierająca więcej witamin, minerałów i innych cennych składników, niż produkty otrzymane w konwencjonalny sposób, pozbawiona dodatków i gwarantująca dobry, naturalny smak i aromat."

Okej, poznaliście teraz kwintesencję idei portalu Gotuj w stylu eko (GWSE). Ale co dalej? Właśnie teraz będzie najlepsze :D Tak jak wspominałam na samym początku GWSE to miejsce, w którym znajdziemy kopalnie przepisów na potrawy - śniadania, obiady, desery, ciasta, koktajle, dania bezglutenowe, wegetariańskie, wegańskie, na uroczystości, święta i wiele wiele innych. A kto jest autorem tychże przepisów? WY!!! Dokładnie tak, to ludzie interesujący się naturalną, ekologiczną kuchnią tworzą to miejsce! Całą pieczę nad prawidłowym działaniem portalu trzymają ludzie kochający żywność nieprzetworzoną, pochodzącą prosto z natury - to ludzie, którzy posiadają pewne doświadczenie i wiedzę, którymi dzielą się z innymi. A "szefowie kuchni" portalu dodają co chwilę przepyszne pomysły na zdrowe dania dla całej rodziny!


Wracając jednak do Was - Wy także macie możliwość dzielenia się z innymi swoimi autorskimi pomysłami na zdrowe potrawy! Tym bardziej jeżeli prowadzisz bloga, dużo więcej czasu nie zajmie Ci dodanie przepisu do portalu, a kto wie może trafi tam osoba, która zachwyci się Twoim pomysłem i zapałem zabierze się za przygotowanie Twojego dania ;) Ale zaraz - co ja mam z tego?! Jak to co - satysfakcję! Satysfakcję z tego, że podzieliłaś/eś się z drugą osobą pomysłem na wyśmienity, pełnowartościowy przysmak :) No dobra, nie tylko satysfakcja będzie nagrodą, ale także ekologiczne produkty, które możecie zgarnąć za każdą aktywność na portalu. Dodajesz przepis, wyrażasz swoje zdanie, komentujesz i w zamian otrzymujesz punkty. Punkty możesz wymieniać na nagrody, którą jest niezwykła i fantastyczna żywność ekologiczna od firmy Bio Planet!!! Poczytacie więcej o tym TUTAJ.


To nie wszystko jednak co ma Wam do zaoferowania portal GWSE. Znajdziesz tam dodatkowo multum wiadomości na temat ciekawych produktów żywnościowych, niekiedy takich o których często się nie mówi, a są niezwykle godne polecenia, ponieważ m.in. odznaczają się wysoką wartością odżywczą. Był również organizowany konkurs, w którym do wygrania była wielka paczka produktów ekologicznych, swoją drogą mam nadzieję, że takich akcji będzie więcej :)


A i jeszcze jedno - ja także tam jestem i często dodaję przepisy, które nie pojawiają się na moim blogu :) Jeżeli jesteś zainteresowana/ny moim pomysłami na smaczne potrawy serdecznie zapraszam na moje konto TUTAJ . Mam nadzieję, że wkrótce poznam i Twoją kuchnię! :) Dajcie znać czy już jesteście czy może dopiero planujecie znaleźć się wśród użytkowników GWSE! ;)

3 komentarze:

  1. jako szef kuchni również zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno tam zajrzymy :D Może nawet pokusimy się o dodanie przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strona wydaje się bardzo ciekawa i jak będę mieć trochę więcej czasu to z pewnością ją dokładnie przejrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...