sobota, 14 maja 2016

Zdrowa żywność od eSłoneczko :)

eSłoneczko jest internetowym i stacjonarnym sklepem zajmującym się sprzedażą zdrowej żywności. W ofercie znajdziemy różnorodność produktów ekologicznych, organicznych, bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych. Celem sklepu jest dostarczanie żywności jak najwyższej jakości. eSłoneczko dba o swoich klientów i liczy się z każdą ich opinią, dzięki czemu może zaspokoić potrzeby i prośby wielu osób. Oferta sklepu często powiększa się o nowe artykuły. Aktualnie możesz zaopatrzyć się tutaj np. w żywność dla dzieci, suplementy, przyprawy, zioła, herbaty, orzechy, a także eko-kosmetyki i detergenty


Bardzo spodobała mi się także szata graficzna owego sklepu, barwne logo, przejrzyste strony oraz łatwość w wyszukiwaniu danego produktu. Więcej o Słoneczku możecie poczytać TUTAJ. A ja już teraz zapraszam zainteresowanych do szybkiego wglądu w produkty, które otrzymałam w ramach współpracy :) 


Ekologiczne orzechy nerkowca smakują wyśmienicie! Znacząco odbiegają od tych normalnych, nie certyfikowanych. Są twarde, chrupiące i mają intensywny maślany, charakterystyczne dla tych orzechów smak! Pyszne!


Pyszne orzechy brazylijskie, idealnie chrupiące. Podczas łamania słychać przyjemny trzask, dzięki czemu wiemy, że produkt jest świeży i wysokiej jakości. Super opakowanie - kartonik z wyciętym okienkiem, a w środku orzechy zapakowane z folię. 


Powyższe wiórki koksowe szczególnie zwróciły moją uwagę. Spodziewałam się "zwyczajnych" wiórek, i wiórki otrzymałam, ale znacząco grubsze, pocięte na nieco większe kawałeczki, co bardzo mi się podoba! W ten sposób kokosowy aromat jest jakby bardziej intensywniejszy, przez co wiórki są jeszcze smaczniejsze! Polecam, szczególnie dla miłośników kokosowych smaków ;) 



Płatki owsiane to produkt, który zawsze znajdziecie w mojej szafce :D Zawsze są to płatki górskie, nie żadne błyskawiczne czy inne takie. Zauważyłam jednak znaczącą różnicę pomiędzy płatkami z produkcji konwencjonalnej a ekologicznej. Ekologiczne mają bardziej twardsze płatki, które nie rozmiękają na tzw. "paćkę" podczas gotowania tylko ich struktura nadal pozostaje prawie nienaruszona. Płatki są miększe, ale nie rozwalają się! Co uważam za duży plus, bo takie w śniadaniowej owsiance smakują mi najbardziej :) 


Curry uwielbiam, co pewnie niektórzy z Was już wiedzą :D Bardzo lubię jak skład jest podobny do tego powyżej. Same przyprawy i dodatek soli, występujący na końcu składu. Nie ma cukru, substancji konserwujących i wzmacniaczy smaku. Przyprawa idealna :) 


Musztardę lubię dodawać do sałatek mieszając ją z jogurtem, olejem i jeszcze innymi dodatkami. Na stronie sklepu znalazłam powyższą, która bardzo mi się spodobała. Skład jest wręcz idealny: woda, ocet spirytusowy, brązowe nasiona gorczycy, sól morska. I to wszystko! A ponad to produkt jest ekologiczny i bezglutenowy! 


To chyba mój debiut, jeżeli chodzi o ciecierzycę w formie już zakonserwowanej. Świetny produkt, dzięki któremu w szybkim czasie przygotujesz posiłek i pozbędziesz się zabiegu jej długotrwałego gotowania. W składzie tylko nasiona ciecierzycy, woda i sól. Produkt ekologiczny. 

Niedługo pojawią się przepisy z wykorzystaniem powyższych produktów.
W komentarzach napiszcie co Was najbardziej zainteresowało, co już próbowaliście, a co dopiero zamierzacie przetestować :) 

4 komentarze:

  1. Szczególnie orzechów zazdrościmy :D Ale na brazylijskie miałybyśmy ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie jadłam orzechów brazylijskich :) A nerkowce uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko super ;) Spośród tych rzeczy nie jem jedynie musztardy, choć nie zaszkodziłoby spróbować po latach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Brazylijskie lubię, ale żadnymi nie pogardzę. :D O sklepie słyszę raz pierwszy. Produkty ciekawe.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...