czwartek, 23 czerwca 2016

Borówkowy koktajl białkowy :)

Tak przygotowany koktajl zaserwowałam sobie na śniadaniowy posiłek. Jest odżywczy i syci na dobrych kilka godzin. Po wypiciu połowy słoika już byłam najedzona, także coś w tym jest:)  
W smaku jest dość wyczuwalna wanilia oraz borówki. Koktajl należy spożyć zaraz po przygotowaniu, ponieważ dodatek nasion lnu i chia spowoduje z czasem zagęszczenie konsystencji na bardzo gęstą. 

Składniki:
  • 1 łyżeczka lnu złotego 
  • 1 łyżeczka nasion chia 
  • 1 garść świeżego szpinaku 
  • 1 łodyga selera naciowego
  • 1 szklanka borówek
  • 1 miarka roślinnego białka waniliowego (SunwarriorPolska Classic Plus)
  • szczypta cynamonu 
  • 1 szklanka napoju roślinnego (u mnie ryżowy)
Przygotowanie:
  1. Do blendera wrzuć nasiona lnu i chia i zmiel na pyłek.
  2. Następnie dodaj pozostałe składniki i miksuj do momentu uzyskania gładkiej, jednolitej konsystencji. 

4 komentarze:

  1. Ty kusicielko! Szkoda, że to białko ma taką cenę bo już byśmy zamawiały :P
    Kolor koktajlu jest wprost obłędny fajnie, że szpinak go nie popsuł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. taki koktajl na drugie śniadanie byłby dla mnie w sam raz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Napewno jest smaczny, ale na takie rzeczy musi mnie najść. No i wolę bardziej stałe śniadania, ale jako drugie śniadanie lub część podwieczorku byłby idealny ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...