sobota, 30 lipca 2016

Natureway - naturalnie zdrowo :)

W Natureway, sklepie ze zdrową żywnością i innymi naturalnymi artykułami nie znajdziesz produktów, które w hurtowych ilościach oblegają sklepowe półki typowych marketów. Znajdziesz za to produkty, które odznaczają się wysoka jakością, nieprzeciętnym smakiem i niebanalnym pomysłem. 


Natureway nieprzerwanie poszukuje nowych i interesujących produktów, odwiedzając targi żywności w całym kraju, śledząc zagraniczne trendy czy przeszukując Internet. 

Dostępna w sklepie zdrowa żywność to żywność poprawiająca samopoczucie, korzystnie wpływająca na organizm i oczywiście dobrze smakująca. Dopełnieniem tej kategorii są suplementy i kosmetyki wyprodukowane z naturalnych składników. 

Zespół Natureway tworzą ludzie, których zdrowy styl życia stanowi codzienność! 

Z interesującej i obszernej oferty sklepu otrzymałam produkty, których nigdy wcześniej nie miałam okazji próbować, a nawet widzieć :D 


Zrobiła na mnie pozytywne pierwsze wrażenie, byłam nią bardzo zafascynowana, tym bardziej, że sama od jakiegoś czasu ograniczam kawę i dążę do jej wyeliminowania z diety, właśnie ze względu na problemy z moim dość wrażliwym żołądkiem. Kawa ta, a dokładnie BRISTO GENTILE Stomach Friendly to włoska kawa typu espresso, będąca połączeniem ziaren Arabici (70%) oraz Robusty (30%). Jakie w ogóle jest jej działanie? Mianowicie, kawę tę mogą spożywać osoby mające problemy z żołądkiem, chorujące na niestrawność czy zgagę, które właśnie przez nieprzyjemne objawy musiały z picia kawy zrezygnować. Jest to jedyna w swoim rodzaju, przygotowana specjalistycznie i profesjonalnie mieszanka ziaren kawy, które przed wypaleniem zostały poddane procesowi odwoskowania, dzięki czemu zawartość wosków zredukowano do 30%! Co równie ważne kawa smakuje po prostu jak kawa, dobrej jakości, z wyselekcjonowanych ziaren, a nawet z pianką :) Czyli mamy gwarancję, że zastosowany proces odwoskowania nie wpływa na smak i aromat kawy. Czyż to nie świetny produkt? :) Ja jestem zachwycona:) Kawę, wg zaleceń należy przygotować w ekspresach ciśnieniowych, przelewowych czy klasycznych tłokowych zaparzarkach. Ja nie jestem w posiadaniu żadnego z powyższych sprzętów, dlatego parzę kawę całkiem normalnie, wsypując porcję do kubka i zalewając gorącą wodą :) Smakuje wybornie nawet bez mleka, gdzie ja pijam zawsze z mlekiem.


HERBATY NATJUN 
Wysokiej jakości herbaty o świetnym składzie, cudownym smaku oraz niesamowitym aromacie. Nie mam kompletnie nic do zarzucenia tym herbatom, mogłabym pisać o nich jedynie w samych superlatywach :) Ponad to mają przepiękne opakowania, a każde zachwyca innym kolorem. Czarnej nie piłam, bo zwyczajnie za nią nie przepadam, ale była przetestowana przez kogo innego i zebrała jak najbardziej pozytywną opinię. "Czar namiętności" oprócz dość ciekawej nazwy posiada także super skład i intensywny smak. I w końcu moje ukochane herbaty zielone, które swym naturalnym i pełnym smakiem kompletnie mnie oczarowały :) 
* Niestety nie ma ich teraz w ofercie sklepu i nie wiem czy się pojawią.


Przeglądając ofertę sklepu Natureway od razu zwróciły na mnie uwagę. Raczej nie pijam gotowych napojów/soków, czasami te "jednodniowe", jednak do tych podeszłam z zaciekawieniem. Podstawowymi składnikami są woda, koncentrat jabłkowy, wyciąg z konopi i sok z cytryny. Taki skład prezentuje się w zielonej butelce, kolejne mają dodatek róży i rokitnika. Dodatki są słabo wyczuwalne, bardziej jabłko gra główną rolę. Jakbym miała porównać smak tych napojów do powszechnie dostępnego produktu, to byłoby to piwo "Karmi" :D I choć nie piłam go już wiele lat to dobrze pamiętam ten smak, który właśnie kojarzy mi się z napojami konopnymi. Na dwóch butelkach jest napisane, że napoje są niegazowane, jednak wszystkie są gazowane. Podsumowując, bardzo dobre, wprowadzające pewną różnorodność do jadłospisu. Składniki pochodzą z upraw ekologicznych, choć znaczka tego certyfikatu nie znalazłam na butelkach. 


Kolejny interesujący produkt, z dodatkiem konopi. Mimo, że surowce użyte do produkcji tego makaronu są naturalnie bezglutenowe - mąka gryczana i konopna to produkt certyfikatu o bezglutenowości nie posiada, czyli jakieś minimalne zanieczyszczenia mogą się pojawić. Mimo to, fakt ten nie ubliża produktowi. Makaron ma ciemnozielony kolor i dość intensywny smak, sam trochę gorzkawy, ale jako dodatek do dania jest bardzo smaczny. Uznany jako produkt wysokobiałkowy, bezjajeczny. 


Osobiście takowych produktów nie potrzebuję, bo błonnika u mnie w diecie nie brakuje, aczkolwiek chciałam zapoznać się bliżej z tego typu produktem, zobaczyć jak się prezentuje i rzecz jasna smakuje. A więc tak, smakuje nie za dobrze :D To znaczy jest zjadliwe, ale takie jakieś bardzo dziwne, mało jabłkowe, jałowe. Jako dodatek do posiłku jak najbardziej może być. Do owsianki, koktajlu, jogurtu może stanowić dobre źródło błonnika u osób, które spożywają go naturalnie w zbyt małych ilościach. Błonnik jabłkowy występuje w postaci proszku, działa odchudzająco i wspomaga proces utrzymania prawidłowej masy ciała. Pomaga zahamować głód, usprawnia perystaltykę jelit, przemianę materii, pomaga w zaparciach, biegunce, oczyszcza organizm z toksyn. Należy pamiętać o dobrym nawodnieniu podczas spożywania tego typu produktów. Zaleca się nie przekraczać 15 g produktu na dobę. 


Muszę się przyznać, że podeszłam trochę sceptycznie do tego produktu, w końcu sok jabłkowy to sok, nic nadzwyczajnego. Jednak trochę się w niego wczytałam i co ważne spróbowałam i od razu zmieniałam zdanie. Sok jest genialny! Nie zawiera dodatku cukru, substancji konserwujących, barwników, aromatów itd. Po prostu 100% jabłek, a dokładnie 4 kg w jednej, 400 ml butelce. Aby przygotować sobie szklankę, pysznego soku jabłkowego wystarczy wmieszać w 200 ml wody 2-3 łyżki tego produktu. I gotowe! Smak jest przepyszny! Naturalny, delikatny, idealnie słodki. 


O jagodach goji pisałam chyba już nie raz, także nie będę się powtarzać. Więcej informacji na ich temat znajdziecie klikając w powyższy link :) Ja od siebie dodam, że są bardzo dobre, miękkie, bardziej słodkie niż kwaskowate. Suszone są na słońcu i nie zawierają żadnych dodatków. 


Co spodobało Wam się najbardziej? Co myślicie o nie drażniącej żołądka kawie, którą ja sama jestem zachwycona? :)

6 komentarzy:

  1. Kawy nie piję, więc mnie nie zachwyciła :p Ale napoje z konopią, sok jabłkowy oraz herbaty brzmią naprawdę wybornie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie pijesz kawy to nie znaczy, że nie może być ona dobra, w sensie nie smaku a właściwości. Chodziło mi bardziej o sam fakt istnienia takiego produktu i spojrzenia na innych ludzi a nie tylko na siebie. Mi też wiele razy coś nie odpowiada, bo tego nie używam, ale patrzę też z innej perspektywy, że może faktycznie dla kogoś innego jest to dobre :)

      Usuń
  2. Wszystko wygląda bardzo ciekawie, a szczególnie te napoje konopne mnie zainteresowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te napoje konopne na pewno każdego by zainteresowały xD Ale my chyba najbardziej byśmy chciały spróbować tego makaronu gryczano-konopnego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ta kawa to byłoby coś dla mnie. A makaron konopno-gryczany to bym chętnie spróbowała dla samego smaku :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...