wtorek, 12 lipca 2016

Zdrowa żywność od Biogo :)

Biogo to internetowy, a także stacjonarny (Wrocław) sklep ze zdrową żywnością oraz ekologicznymi kosmetykami. 


Nazwa sklepu składa się z dwóch słów:
bio - jako symbol fauny i flory, czyli życia bez oddziaływań człowieka 
go - jako powrót do natury, poprze zmianę trybu życia, zdystansowanie się, chęć samorozwoju

Logo sklepu również ma swoją historię. Składa się ono z czterech, symetrycznych elementów (pierwiastków) oznaczających odpowiednio cztery żywioły Matki Natury - ogień, ziemia, powietrze, woda. Wszystkie cztery łączy jeszcze jeden element, a mianowicie człowiek


Jeżeli jesteście ciekawi co oznacza zielony punkcik umiejscowiony na górze logo zapraszam na stronę Biogo.pl pod zakładkę "O Nas" :) 

Czytając dokładnie wyjaśnione znaczenie nazwy sklepu oraz jego logo wiesz, że masz do czynienia z marką profesjonalną, podchodzącą do swojej pracy z całym zaangażowaniem. Przynajmniej jest tak w moim odczuciu :)

Szata graficzna sklepu jest przejrzysta i czytelna, dzięki czemu wyszukiwany artykuł znajdziemy w bardzo krótkim czasie. Bardzo podobają się zastosowane stonowane kolory, które idealnie wkomponowują się w ideę sklepu. 

Oferta Biogo jest niezwykle obszerna. Z głównych kategorii dowiadujemy się o obecności takich produktów jak: wegańskie, bezglutenowe, super jedzenie, herbaty, kakao, kawa, zdrowa żywność, drogeria, dla dzieci. Napiszę tak - jest w czym buszować :D 

A poniżej produkty, które wybrałam w ramach współpracy


Z wielu dostępnych na stronie sklepu napojów roślinnych wybrałam właśnie to, choć nie ukrywam, że zdecydować się na konkretny było ciężko :) Przekonał mnie nawet znaczący udział mleka kokosowego (7%) i brak dodatku cukru. Słodyczy natomiast dodaje syrop ryżowy, którego i tak nie ma w nadmiarze. Szkoda, że w składzie znajdziemy maltodekstrynę :( Mimo to napój kokosowy w mojej ocenie wypada bardzo dobrze :) 

Mąka kukurydziana wpadła do mojego koszyka, ponieważ od jakiego czasu planuję zrobić kukurydziane tortille/placki. Teraz nie będę miała wyjścia i zabiorę się do pracy :) Warto zaznaczyć, że ta powyższa jest dodatkowo certyfikowana jako bezglutenowa, dlatego nie ma obaw o jakieś zanieczyszczenia. 

Uwielbiam wręcz masła wykonane w 100% z orzechów laskowych. I choć nie jadam je zbyt często, a raczej bardzo sporadycznie to w pamięci zachowałam same pozytywne wspomnienia z tym produktem. Smak jest chyba nie do opisania. Niebo w buzi :D Przepyszne, kremowe, rozgrzewające w ustach. Cudowne! Polecam bardzo mocno! 

Stewia w przedstawianych przeze mnie przepisach pojawia się bardzo często. Jestem przyzwyczajona do jej charakterystycznego smaku, który niestety nie każdemu odpowiada. Tutaj ten smak był niewyczuwalny. Po prostu mocna dawka słodyczy bez kalorii w porcji. Produkt bezpieczny dla zdrowia, pozyskiwany z liści roślin Stevia Rebaudiana. Trzy krople odpowiadają 1 łyżeczce cukru, czyli można napisać, że produkt jest bardzo wystarczalny. Ponad to odpowiednio dopasowana buteleczka pozwoli na odmierzenie danej ilości kropelek. 

Najlepszy budyń dostępny na polskim rynku :) Może to dziwne, ale jeszcze nigdy nie przygotowywałam go w sposób normalny, czyli gotując gęstą i kremową masę, choć i tak pewnie wyszedł by pyszny tak przyrządzony :D Używam go jedynie do zagęszczenia śniadaniowych owsianek, które po takim zabiegu stają się niezwykle pyszne i kremowe. Budyń ma genialny skład, bo zawiera jedynie skrobię kukurydzianą i mieloną wanilię Burbon. Dodatkowo jest to produkt ekologiczny i bezglutenowy.  

100% soku, nieskoncentrowanego, a bezpośrednio wyciśniętego z sycylijskich cytryn. Świetny do herbat, napojów, sałatek, a także do porannej wody z cytryną pitej na czczo. Wy także popijacie z samego rana taką miksturkę? :) 

Komosa ryżowa, jak to pewnie pisałam nie raz należy do jednych z moich najulubieńszych produktów. Gdy zobaczyłam tą czarną bez wahania zdecydowałam się ją wybrać. Najczęściej jadam quinoę białą, niedawno próbowałam trójkolorową, a kiedyś także i czerwoną. Czarna jest dla mnie nowością, także jestem ciekawa jej smaku. Świetnie zastępuje kasze i makarony, idealnie wkomponowuje się w większość przygotowywanych dań. 

Jadłam już wiórki kokosowe, chipsy kokosowe, a także wiele innych produktów z udziałem kokosa. Jednak suszone plastry kokosowe były dla mnie nowością. I wiecie co? Są wyśmienite! Mocno chrupiące, aż słychać charakterystyczny trzask podczas łamania. Przyjemnie chrupią podczas gryzienia i mają mocny, intensywny zapach i smak naturalnego, świeżego kokosa! Dla mnie produkt idealny! Jako przekąska czy dodatek do jakiegoś dania. Wspominałam, że w składzie jest tylko kokos? :D 

Mieszanka suszonych owoców z acai jest produktem całkiem nowym, dlatego z ciekawości skusiłam się na ten wybór. W środku paczuszki znajdziemy takie owoce jak: żurawina, jagody, morwa, a także kruszone ziarna kakao i oczywiście acai w proszku. Jak widać na powyższym zdjęciu wymienione składniki są oblepione wspomnianym proszkiem acai, co w efekcie daje pyszne i zdrowe połączenie smaków. Mieszanka jest bardzo smaczna, słodka, ale z nutką kwaśności. Pasuje do owsianek, jogurtu, ciast i innych wypieków, ale także jedzona samodzielnie jako przekąska. 

Ta czekolada jakiś czas temu podbiła blogosferę, opinię na jej temat można było czytać na wielu stronach. Ja sama byłam bardzo zainteresowana jej smakiem, bo jak się okazywało zbierała same dobre oceny. I moja nie będzie inna. Czekolada jest przesmaczna! I choć nie jadałam białej czekolady dobrych kilka to mogę powiedzieć, że ta nie odbiega smakiem od zwykłych "mlecznych", dobrej jakości białych czekolad, bo nie wspominałam, że ta powyższa jest w 100% wegańska, przygotowana na bazie napoju ryżowego. Ma delikatny, kremowy, "mleczny" smak, z wyraźnym akcentem wanilii. Przyjemnie rozpuszcza się w ustach. Skład jest prosty i krótki. Na pewno sięgnę po inne warianty smakowe z tej firmy. 

Czekam na Wasze opinie na temat sklepu Biogo oraz o produktów, które wybrałam ;)

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajne produkty... te masełko orzechowe :) Mam w swoich zapasach i czeka na swoja kolej (tak jak 8 innych słoiczków ;P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak masełko jest genialne!
      Coś wiem na temat tylu słoiczków :D

      Usuń
    2. Z tymi masłami najfajniejsze jest to, ze każde jest z innych orzechów :D Wczoraj otworzyłam słoiczek z kremem z pestek słonecznika ♥ Będę musiała za jakiś czas opublikować recenzję :)

      Usuń
    3. Na pewno jet pyszny :) Będę czekać na Twoją opinię :)

      Usuń
    4. Zgadza się jest pyszny - przypomina w smaku..... zresztą jeszcze nie powiem co :D Zdradze tylko, że moja mama stwierdziła to samo - recenzja powinna pojawić się w przyszłym tygodniu ;)

      Z kolei ja z niecierpliwością czekam na recenzję Twoich produktów od Biogo a w szczególności masła orzechowego - moje jeszcze poczeka na swoją kolej bo mam jeszcze domowe masełko a co do tych kupnych to muszę patrzeć na datę wazności ;)

      Usuń
    5. Hehe, okej okej poczekam :)
      Recenzje produktów Biogo znajdziesz tylko w tym poście. Zawsze piszę jedynie krótkie notki o danym produkcie, nie zajmuję się szczegółowymi recenzjami tak jak Ty to robisz :) Chyba, że marka zajumuje się produkcją tylko jednego, konkretnego asortyrmntu - jak woda kokosowa (już wkrótce) czy białka wegańskie. Za to jednak pojawią się przepisy z wykorzystaniem powyższych produktów :) Jutro już pierwszy, ale nie zdradzę co - napiszę, że będzie pysznie i słodko :P

      Usuń
    6. Rozumiem :) A liczyłam na dokładniejszy test masła orzechowego ale to nic :)A na przepisy z chęcią popatrzę :)
      Ja jednak wolę pisać dokładniej ale co osoba to inna forma reklamy sklepu, pomysł na realizację współpracy :)

      Usuń
  2. Uwielbiam to masło z orzechów laskowych i budyń waniliowy, czekoladę mam w zapasach, ale wszystkie pozostałe produkty też wydają się interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sklep ma naprawdę wiele fajnych produktów :D
    My najchętniej rzuciłybyśmy się na tą czekoladę :P Mamy ją zamiar nabyć w niedalekiej przyszłości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jest prze prze przepyszna :)

      Usuń
  4. A ja porwałabym to masło - cena powala, ale musi być wyśmienite!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...