poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Smoothie dla osób odchudzających się :)

Dietetyczny koktajl na bazie warzyw, jednego owocu i miarki odżywki białkowej SunwarriorPolska. Koktajl jest słodziutki, z dominacją smaków ogórka i wanilii. Choć jego skład może wskazywać na niekoniecznie dobry smak, to nie ma się czego obawiać, bo bez problemu da się go wypić, tym samym fundując swojemu organizmowi dawkę witamin w niskiej kaloryczności. Ponad to jest lekko i orzeźwiająco. A Wy pijecie ogórkowo-pietruszkowe napoje? Ja muszę przyznać, że to mój pierwszy i będę nad nimi pracować, aby uzyskać jeszcze lepszy smak :)



Składniki:
Przygotowanie:
  1. Ogórka pokrój, a kiwi obierz ze skórki. Następnie wraz z pozostałymi składnikami zmiksuj całość na gładką konsystencję, w miarę bezgrudkową. 
Wartość odżywcza całego koktajlu:
  • energia: 150 kcal
  • białko: 18 g
  • tłuszcz: 1 g
  • węglowodany: 11 g 

5 komentarzy:

  1. Robie podobny ale bez dodatku białka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam kiedyś koktajl w Salad Story z selera naciowego i ogórka i był wyśmienity :) Wydaje mi się, że połączenie kiwi i ogórka jest bardzo dobrą opcją. Też najczęściej w koktajlach łączę natkę z kiwi - zielone do zielonego :) Spróbuję tej opcji, choć bez białka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z ogórkiem już koktajl robiłyśmy ale jakoś do pietruszki nie możemy się przekonać w wersji na słodko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To smoothie dla mnie - po ciąży przydałoby się trochę zrzucić gdzieniegdzie ciałka. Lubię ogórka w takich koktajlach, bo nadaje im przyjemnego orzeźwienia.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...