piątek, 21 października 2016

Oczyść organizm z DETOX ZERO :)

DETOX ZERO - to cytrynowy napój stworzony z wyselekcjonowanych roślin, charakteryzujących się cennymi właściwościami zdrowotnymi. Jego zadaniem jest oczyścić organizm z toksyn zawartych w produktach codziennego spożycia i orzeźwić go, tym samym nie dostarczając kalorii i nie powodując absolutnie żadnych negatywnych skutków zdrowotnych!


Składniki zawarte w DETOX ZERO pochodzą z upraw ekologicznych. Nie znajdziesz tu żadnej chemii, konserwantów, wspomagaczy smaku czy innych tego typu składników. Sama natura! W 100 ml napoju jest tylko 1,8 kcal! Czyli wychodzi na to, że jedna buteleczka, o pojemności 300 ml dostarcza zaledwie niecałych 6 kcal! 

SKŁADNIKI NAPOJU DETOX ZERO:
sok z pnia brzozy - stanowi 50% całej pojemność jednej buteleczki napoju. Od lat uważany w medycynie ludowej za lek zapobiegający powstawaniu nowotworów. Ma na celu oczyszczenie i pozbycie się toksyn z organizmu. Ponad to uzupełnia niedobór witamin i składników mineralnych.

rooibos - czerwonokrzew uprawaiany w RPA. Dzięki temu, że nie posiada kofeiny jak inne herbaty z powodzeniem mogą go pić również dzieci. Wykazuje działanie przecizapalne, antynowotworowe. Poprawia kondycję skóry, która wygląda na świeżą i pełną blasku. 

sencha - zielona herbara pochodząca z Japoni. Uznawana za jeden z sekretów długowieczności i witalności Japończyków. Użyta w napoju esencja owej herbaty zachowuje wiele cennych składników, które w naturalny sposób opóźniają proces starzenia się oraz pomagają w walce z nadwagą. 

trawa cytrynowa - to dzięki jej obecności napój nabiera charakterystycznego cytrynowego smaku. Wyciąg z tej rośliny wykazuje działanie uspakajające, a nawet przeciwbólowe.


WŁAŚCIWOŚCI NAPOJU DETOX ZERO:
oczyszcza organizm z toksyn zawartych w produktach codziennego spożycia
orzeźwia
wspomaga utrzymanie smukłej linii ciała
pomaga w walce z nadwagą
dostarcza do organizmu wiele cennych składników, w tym witamin i składników mineralnych
pomaga zachować lub odzyskać witalność
przyspiesza usuwanie toksycznych składników podczas prowadzenia aktywnego trybu życia


JAK PIĆ 
Napój należy spożywać w godzinach porannych: orzeźwia i dodaje energii na cały dzień. W celu uzyskania jak najlepszych efektów zaleca się dodatkowo wprowadzenie zdrowej diety na czas trwania kuracji. Kuracja powinna trwać minimum 6 dni, choć najlepszym wyborem będzie zastosowanie kuracji 12-dniowej. Po tym czasie należy zrobić przerwę do 7 dni, wówczas ponownie można powtórzyć kurację. Kurację można powtarzać bez limitu, ze względu na naturalne, w 100% ekologiczne składniki.


MOJA OCENA 
Napój Detox Zero ma jasną barwną, delikatnie zółto-pomarańczową. Przypomina kolor zaparzanej zielonej herbaty. Na spodzie buteleczki można zauważyć niewielką ilość drobniutkich kawałeczków fusów, jak to niekiedy jest podczas parzenia herbaty. Zaznaczam, że w ogóle to nie przeszkadza i jest całkowicie niewyczuwalne. Po otwarciu buteleczki poczułam słodko-cytrynową woń. Wydaję mi się, że czuć także wyraźnie sok z brzozy (napisałam "wydaję mi się" z tego względu, że napój z brzozy piłam dość dawno i nie do końca przypominam sobie jego smak :D). Co mogę napisać to to, że napój na pewno ma właściwości orzeźwiające, co wyraźnie czułam po jego wypiciu. Ma naturalny smak, leciuteńko kwaskowy, niczym gorzki napar herbaty. Dla mnie idealny, gdyż nie słodzę herbat ani ziół, także smak jak najbardziej odpowiedni. Przyjemnie się go pije i jest smaczny :)

4 komentarze:

  1. Fajna sprawa, ale nie dla mnie ;) Ja tylko wodę, bo nic innego mi nie podchodzi rano.

    OdpowiedzUsuń

  2. Ciekawe produkty - nie słyszałam o nich ale ja przeważnie piję wodę a jeśli już do sama dodaję cytrynę.
    Jeśli chodzi o wodę brzozową to mój brat kiedyś ją pił - mówił, że jest dobra na nerki i kamien w nerkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie jakbyśmy mogły sobie taki detox przeprowadzić :D Póki co musimy zadowolić się naszą wodą z cytryną i chlorofilem :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...