czwartek, 3 listopada 2016

Zdrowa żywność od Bio-Kraina :)

Bio-Kraina to ekologiczny sklep ze zdrową żywnością. Oprócz produktów spożywczych znajdziesz tu także: kosmetyki naturalne dla dorosłych i dzieci, ekologiczne środki czystości, pieluchy wielorazowe i akcesoria niemowlęce oraz zabawki ekologiczne.

"Naszą ofertę kierujemy przede wszystkim do tych, którym nie jest obojętne w jaki sposób się odżywiają i jakich produktów używają na co dzień. Także do osób, które poszukują optymalnych dla siebie diet. Do osób, które wybrały wegetarianizm lub weganizm. Do osób, które lubią eksperymentować w kuchni i poszukują nowych ciekawych, czasem egzotycznych smaków. A także do osób, których własny organizm zbuntował się przeciw dotychczasowej diecie i zmusił ich do zmiany sposobu odżywiania. Przygotowałyśmy specjalne kategorie produktów dla diabetyków oraz dla osób, które nie tolerują glutenu i laktozy. Osoby, które cenią jakość produktów, których używają oraz które dbają o zdrowie swoje i najbliższych znajdą u nas wszystko, by przygotowywać zdrowe i smaczne posiłki. Wśród produktów spożywczych oferowanych w sklepie BIO-KRAINA.pl znajdą Państwo też wiele produktów niemodyfikowanych genetycznie."

Oferta sklepu jest bardzo obszerna i różnorodna. Wiele dostępnych tu produktów ciężko znaleźć gdzie indziej, więc cechą charakterystyczną sklepu jest też na pewno oryginalność. Estetyczna szata-graficzna, podzielenie produktów na kategorie, możliwość ich wyszukania ułatwiają znalezienie konkretnych artykułów. Bio-Kraina często poszerza swoją ofertę, także co jakiś czas spodziewaj się nowości :) 

Poniżej zobaczycie produkty, które otrzymałam w ramach współpracy. Niektóre opiszę pokrótce teraz, a inne znajdą się we wpisach ze szczegółową recenzją :) 


Makarony jadam dość sporadycznie, bardziej preferuję kasze. Jednakże bardzo zaciekawił mnie ten bezglutenowy i trójbarwny makaron ryżowy. Zielony kolor nadaje szpinak, natomiast czerwony burak ćwikłowy, biały jest naturalny. Już go przetestowałam i mogę powiedzieć, że jest bardzo smaczny, a danie z nim wykonane było przepyszne, także czekajcie na przepis :) 
Aktualnie nie widzę go w ofercie sklepu, ale mam nadzieję, że niedługo ponownie się pojawi :) 


Zioło melisy wykazuje działanie uspakajające, wyciszające. Polecane jest w stanach bezsenności oraz napięcia nerwowego. Ponad to działa rozkurczowo, przez co znajduje zastosowanie w zaburzeniach trawienia oraz nieżycie żołądka lub jelit. Ja osobiście bardzo lubię wszelkie zioła, liściaste herbaty, także melisa jest u mnie również mile widziana, tym bardziej, że studia niekiedy potrafią doprowadzić do zdenerwowania i narastającego stresu :( 


Kiedyś miałam okazję próbować tych chlebków i byłam zachwycona ich smakiem, ale także sposobem wykonania. Jest to pieczywko surowe, czyli do jego przygotowania nie użyto temperatury wyższej niż 42*C. Jest dostępnych wiele smaków, między innymi z pomidorem, burakiem czy właśnie z cukinią. W środku znajdują się dwie foliowe paczuszki, a w każdej po trzy lniane chlebki. 


Choć baobab ma wiele cennych właściwości jakoś nie mogę się do niego przekonać. Przez co mam w zapasie kilka paczek i nie wiem co z nim zrobić, chyba czas obdarować nim innych :) Występuje w postaci białego proszku, ma kwaskowo-cierpki smak. 
"Ziarna baobabu są bardzo pożywne, zalecane są w dietach niskokalorycznych. Jest również doskonały dla sportowców - pomaga niwelować poziom zmęczenia. Obniża wysoki poziom cukru we krwi. Baobab zawiera więcej witaminy C niż pomarańcze, więcej przeciwutleniaczy niż w czarnych porzeczkach. Ponadto ma 2 razy więcej wapnia niż w mleko, oraz 6 razy więcej potasu niż w bananach."


Składniki: woda, olej słonecznikowy(7%), pełnoziarnista mąka owsiana(6%), zagęszczacz: guma ksantanowa, sól morska, naturalne aromaty

Prosty skład, ekologiczne składniki, więc nie mam jej nic do zarzucenia. Bardzo lubię wegańskie odpowiedniki nabiału, a owsiana śmietanka jest jedną z moich ulubionych :) 


RECENZJA BĘDZIE DOSTĘPNA TUTAJ


RECENZJA BĘDZIE DOSTĘPNA TUTAJ


RECENZJA DOSTĘPNA TUTAJ



RECENZJA DOSTĘPNA TUTAJ


RECENZJA DOSTĘPNA TUTAJ


RECENZJA DOSTĘPNA TUTAJ

9 komentarzy:

  1. Gratuluję - kuszą te batoniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, dużo pyszności, a najlepsze batoniki :D Baobab miałam ostatnio kupić, ale stwierdziłam, że mam za dużo super foodsów w domu i się powstrzymałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam widzę jednego batonika ;P Co miałaś jeszcze na myśli :)

      Usuń
    2. No tak, mogły zmylić :)

      Usuń
  3. Bardzo zacna paczuszka :) Mnie interesuje ten baobab - słyszałam o jego właściwościach, ale jakoś jeszcze nie próbowałam. Zresztą, intryguje mnie jeszcze ten smalczyk i ta kiełbasa. Bardzo ciekawe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy - imoponujaca paczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te chlebki szczególnie byśmy zjadły :D
    Jesteśmy ciekawe recenzji tej "kiełbaski" i czekolady z orzechami, bo miałyśmy okazję jeść wersję z bakaliami i... nie podbiła naszego serca :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...