poniedziałek, 13 lutego 2017

Chrupiące przysmaki Piekarni Galicyjskiej :)

Chyba nie będę w błędzie twierdząc, że większość z Was zapewne zna produkty Piekarni Galicyjskiej. Mam rację? 😄

Piekarnia Galicyjska wprowadziła na polski rynek mnóstwo świetnych produktów. Są to artykuły zaliczane między innymi do pieczywa chrupkiego, ale w ofercie znajdziesz także coś słodkiego - na przykład Fit Snacki. Poniżej produkty, które otrzymałam do recenzji. A wśród nich popularne "Chrupaki", które w regularnej sprzedaży znajdziesz w sieci sklepów Rossmann. Ponad to mam dla Was niedawne nowości takie jak "Bio Chlebek" i "Pieczywo chrupkie na zakwasie"

Produkty Piekarni Galicyjskiej pozbawione są:
aromatów
barwników
konserwantów
GMO
cukru dodanego 

Natomiast odznaczają się:
źródłem błonnika pokarmowego
źródłem białka
niską zawartością cukrów (naturalnych)
dodatkiem soli morskiej zamiast zwykłej
pysznym smakiem i aromatem 

Dziś tylko wstępnie. Szczegółowe informacje na temat konkretnych grup produktów wraz z recenzjami pojawią się wkrótce na blogu. 




To bardzo chrupiące kromki pieczywa wypiekane na naturalnym zakwasie. W ofercie występuje 7 wariantów smakowych. A sam produkt można kupić w gramaturze 180 g lub w postaci kwadratowych snack'ów w opakowaniach 100 g. W środku 180 g paczuszki, takiej jak poniżej znajduje się 8 sztuk kromek. 





Pieczywo chrupkie jest bardzo podobne do powyżej wspomnianych "Chrupaków". Tu jednak mamy do czynienia z innymi wariantami smakowymi i na chwilę obecną mniejszą różnorodnością, bowiem aktualnie dostępne są  3 smaki. Produkt występuje w dwóch wersjach, większej 160 g w formie kromek i mniejszej, 80 g, w formie snack'ów. W tych produktach, wśród składu znajdziesz także oliwę z oliwek extra virgin. W kartonowym pojemniku umieszczono dwa foliowe opakowania, a w środku po 4 sztuki kromek pieczywa. 




BIO CHLEBEK

Moja ulubiona grupa produktów. Ekologiczne chlebki występujące w kilku smakach i dwóch gramaturach - kromki pieczywa o wadze 105 g (w środku opakowania 7 sztuk) oraz snacki o wadze 80 g. Bio chlebek to ekologiczne pieczywo chrupkie, wypiekane z zachowaniem powolnej fermentacji ciasta wytwarzanego na naturalnym zakwasie. W produktach użyto najwyższej jakości ekologiczne surowce. 



Co już znacie? Co próbowaliście? 

6 komentarzy:

  1. Znam ich produkty i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałam ich produktów :) Widzę, ze zmienili szatę graficzną opakowań - przyjemna dla oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadlam chrupaki z pestkami dyni i serem - byly wysmienite :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w domu kilka tych produktów, ale chyba żadnego jeszcze nie próbowałam... Wyglądają smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję, że zaprzyjaźniłabym się mocno z tymi "chrupakami" :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Chrupaki - uwielbiam! :D Świetny post ;*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...