piątek, 31 marca 2017

Zdrowa żywność od Plenus Natura :)

Oferta sklepu Galeria Herbat jest bardzo obszerna i różnorodna. Znajdziesz tu wysokogatunkowe produkty pochodzące z kategorii: zdrowa żywność, herbaty, przyprawy, produkty ekologiczne. W większości występują to one pod marką Plenus Natura. Jest w czym wybierać, a na plus zasługują także atrakcyjne ceny. Miła dla oka, przejrzysta szata graficzna, podział artykułów na poszczególne grupy - to wszystko sprawia, że zakupy stają się przyjemne, łatwe i szybkie (chyba, że za bardzo zagłębisz się w ofertę sklepu 😉)

Poniżej kilka produktów, na które ja się zdecydowałam. W tym przypadku postawiłam na słodkości, dlatego spodziewajcie się pomysłów na zdrowe desery.  


Znajdują się niemalże codziennie w mojej diecie. Płatki owsiane to u mnie podstawa, zawsze znajdziesz je w mojej szafce. Wykorzystuję je standardowo - do owsianki albo mielę na placki czy naleśniki lub dodaję do ciast. Zastosowań jest mnóstwo, o czym pewnie bardzo dobrze wiecie. 


Kolejny produkt, który tym razem nie zawsze, ale przeważnie zasila moją "bakaliową armię". Uwielbiam daktyle zarówno w wersji świeżej, jak i suszonej. Idealne na słodką przekąskę i dostarczenie sobie szybkiej i zdrowej dawki energii. Bez daktyli nie ma genialnych kulek mocy, zdrowych batonów i innych tego typu słodkości. Oczywiście może ja zastąpić innymi suszonymi owocami, ale to nie to samo. 


Erytrol stosuję na zmianę z ksylitolem. Jest to niskokaloryczna substancja słodzącą, przypominającą cukier, choć troszkę od niego mniej słodka (posiada 75% słodyczy cukru). Zazwyczaj używam erytrolu do posłodzenia ciast i innych wypieków, ale niekiedy zdarza mi się dodać go także do owsianki.  


Muszę przyznać, że figi, jako suszone owoce kupuję najrzadziej. Bardzo je lubię, ale jednak mam kilka innych ulubieńców. Te poniżej są bardzo dobre, mają świetny, naturalny smak, nie są przesuszone, ani niczym obsypane w celu konserwacji. Skórka lekko twarda, a miąższ mięciutki. 


Uwielbiam podprażyć sobie na suchej patelni garstkę pestek dyni. Mają wtedy bogatszy smak i są bardzo chrupiące. Pestki lubię dodawać do domowej granoli czy posypać nimi śniadaniowe placki, a także domowy wypiek - bułki czy chleb. 


Bardzo smaczne, chrupiące, dosyć tłuste, maślane, słodkawe orzechy, które w ostatnim czasie bardzo polubiłam. Odznaczają się delikatnością, co bardzo w nich cenie. Zazwyczaj spożywam je jako samodzielną przekąskę, a niekiedy dodaje do jakiegoś posiłku. Dobrze sprawdzą się w ciasteczkach, ciastach, kremach. 


Masło klarowane zawsze stoi w mojej lodówce. Co prawda używam go sporadycznie i w małych ilościach, ale być musi, gdyż świetnie współgra z jajecznicą i rybami. To poniżej zaciekawiło mnie ze względu na wariant smakowy, a dokładnie waniliowy. Masło zostało wzbogacone o aromat waniliowy, który myślałam, że będzie wyczuwalny bardziej intensywnie. Po otwarciu słoiczka czuć wyraźnie maślany aromat i bardzo subtelną waniliową nutkę. Mimo to oceniam to masełko bardzo dobrze. Świetnie sprawdzi się w słodkich wypiekach, nadając cudownego smaku i aromatu. 


Używacie na co dzień którychś z powyższych produktów? 😛

7 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Świetne produkty :) Z chęcią spróbowałabym orzechów macadamia - nigdy nie jadłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, są przepyszne :)

      Usuń
    2. Przypominają "coś" w smaku? ;)

      Usuń
  2. Ciekawe to masło klarowane :D Do wielkanocnych babek byłoby idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Świetny pomysł, może jakąś babkę uda mi się przygotować z jego udziałem :)

      Usuń
  3. Orzechy macadamia i suszone figi to moje ulubione produkty spośród powyższych :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...