Niebieskie Smoothie Bowl :)

5 marca 2018

Smoothie Bowl z dodatkiem barwiącej niebieskiej matchy to była moja pierwsza myśl dotycząca wykorzystania w kuchni tego produktu. Jak widać poniżej matcha.blue pięknie zabarwiła kremową masę bananową, tym samym nadając jej cudownego, błękitnego koloru. Na smak raczej nie wpłynęła, bo matach ta jest bardzo delikatna, dlatego w tym przypadku odegrała tu jedynie rolę barwnika oraz z pewnością źródła cennych składników zdrowotnych. Uwielbiam smoothie bowl i bardzo lubię kombinować z różnymi dodatkami, zarówno w środku, jak i na zewnątrz. Tym razem jednak postawiłam na klasykę, czyli zmiksowałam jedynie banany z odrobiną mleka i oczywiście matchą. Coś pysznego! Jadacie smoothie bowl? 


Składniki:
  • 2 mrożone banany (pokrojone w grubsze plasterki)
  • 1 czubata łyżeczka niebieskiej matcha (matcha.blue)
  • ok. 50 ml mleka roślinnego
  • wybrane dodatki, u mnie: truskawka liofilizowana, amarantus ekspandowany, suszona morwa oraz śmietanka kokosowa

Przygotowanie:
  1. Banany wraz z mlekiem i matchą przełóż do malaksera i zblenduj na gładką konsystencję. W razie potrzeby dolej trochę więcej płynu. 
  2. Następnie smoothie przełóż do miseczki i udekoruj dodatkami. 

9 komentarzy

  1. Nie jadam smothie bowli, a zimą nie wyobrażam sobie zjeść zmrożonego banana, podziwiam :) Na pewno pysznie wygląda ta mieszanka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę w tym żadnego wyczynu, aczkolwiek podejrzewam, że niektórzy zimą stronią od zimnych posiłków :D

      Usuń
    2. Dla mnie to wyczyn, potem kilka godzin musiałabym dochodzić do równowagi termicznej :D

      Usuń
  2. Nigdy nie jadłam takiem miseczki (jej zawartosci) :)Może w przyszłości latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przyznaję, że jeszcze nie robiłam, a ta Twoja podoba mi się w 100%, bo ten kolor bardzo kusi i w dodatku uwielbiam morwę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszna porcyjka, zjadła bym z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jadam smoothie bowls, choć smoothie bardzo lubię - ale po bananach solo bardzo mi szaleje cukier i mnie "ścina" - niezbyt dobrze się czuję. Ale wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie nam się mrożą banany na taką miseczkę pyszności :D Ale my dodamy tahinę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniaaam wygląda przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń