środa, 27 listopada 2013

Współpraca z Ziołowy Zakątek :)

Jakiś czas temu udało mi się nawiązać współpracę ze sklepem Ziołowy Zakątek. Produkty recenzuję dopiero teraz, gdyż obecnie studia pochłaniają cały mój czas :( Dosłownie. Nawet nie mam możliwości w najbliższym czasie wrócić do domu :( Dlatego też wpisy obecnie się nie pojawiają :(

 

Ale wracając do wspaniałej współpracy. Wspaniałej, bo takie produkty oferuje nam sam Ziołowy Zakątek. Zioła, miody, herbaty, przyprawy, nasiona, oleje i wiele innych darów natury znajdziesz w owym sklepie. Oferta jest na tyle bogata, że na pewno wypatrzysz coś dla siebie ;) Ja sama chętnie przygarnęłabym całe zaplecze Ziołowego Zakątka, jednak dzięki współpracy miałam możliwość wyboru 5 produktów, za co bardzo mocno dziękuję :) Mój wybór padł na:





Taka posypka to świetny pomysł na urozmaicenie zwykłej kanapki. Dzięki mieszance: owocu róży, natki pietruszki, pora, selera, cebuli suszonej i koperku nasza kanapka, bułeczka czy także inne danie będzie miało fantastyczny smak :)













Chcesz zrezygnować z soli albo nieco zmniejszyć jej ilość w diecie? Jeśli tak (a nawet jeśli nie) ta przyprawa jest w sam raz dla Ciebie! Połączenie cebuli suszonej, czosnku, goździków, imbiru, kopru, majeranku, pietruszki i selera sprawi, że brak soli będzie niewyczuwalny. A Ty dzięki temu poznasz nowe smaki :)















Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam smak tak powszechnej zupki pomidorowej :) Jestem ciekawa jej smaku po dodaniu owej przyprawy. Wiem jedno, na pewno będzie pyszna! A to dzięki: cebulce, liściu laurowemu, pieprzu czarnemu, natce pietruszki, selerowi i bazylii. Przepis już wkrótce :)













Tę przyprawę wybrała Moja Mama. W wykonywaniu pasztecików jest na prawdę dobra :) Na pewno Jej pomogę i wykombinujemy fajny, zdrowy i lekki przepis. Przyprawa składa się z: cebuli, czosnku, liścia laurowego, majeranku, pieprzu czarnego.












I totalny hit! Mąka z żołędzi :) Nigdy nie próbowałam, a nawet nie wiedziałam, że takowa istnieje :D Gdy ją ujrzałam, od razu pokochałam. W mojej głowie tysiąc myśli na jej wykorzystanie :) W porównaniu z innymi mąkami zbożowymi jest kilkakrotnie bogatsza w potas, wapń i magnez! Zawiera mnóstwo witamin z grupy B! Błonnik i nienasycone kwasy tłuszczowe! Już nie mogę się doczekać "eksperymentów" z jej użyciem :)









Podsumowując. Ziołowy Zakątek to miejsce przepełnione najwspanialszymi darami natury. Odnajdziesz tu produkty bogate w witaminy, związki mineralne i inne cenne bogactwa niezbędne dla naszego organizmu. Właśnie dzięki takim produktom w świadomy sposób dbamy o nasze zdrowie i dostarczamy naszym kubkom smakowym nowych doznań :) Przyprawy będące świetnymi mieszankami ziół nadają się od razu do użycia. Nie musisz wsypywać do potrawy trochę tego, trochę tamtego. Tu masz wszystko w jednej paczuszce! Zdrowe i ekologiczne!
Serdecznie polecam i zapraszam Was do Ziołowego Zakątka :)

4 komentarze:

  1. Fajne produkty - gratuluję współpracy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również gratuluję współpracy,przydatna przesyłka i naturalne produkty świetnej jakości.Pozdrawiam. (nogawkuchni.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam te produkty :) Są genialne

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszcze takiej fajnej współpracy i takich ciekawych przypraw i tej mąki :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...