niedziela, 24 maja 2015

Żywność liofilizowana - penne bolognese :)

W ramach współpracy z LYO FOOD jednym z posiłków jakie dostałam było penne bologneseBardziej szczegółowo o LYO FOOD i mojej współpracy z tą marką poczytacie w TYM poście :)


Skład penne bolognese przedstawia się następująco: 
makaron penne (semolina z pszenicy durum) 40%, mięso mielone wołowo-wieprzowe 16%, pomidory pelati 16%, marchew 6%, cebula 6%, koncentrat pomidorowy 2%, seler naciowy 2%, mąka pszenna, olej rzepakowy, czosnek, oregano, bazylia, szałwia, cukier, sól, pieprz

Danie to dostępne jest w dwóch wersjach uwzględniających wielkość: mała porcja (99 g przed przygotowaniem i 370 g gotowego posiłku) oraz duża porcja (128 g przed przygotowanie i 500 g gotowego posiłku). Wartość odżywcza dużej porcji wygląda tak:

  • kalorie: 517 kcal
  • białko: 30,98 g 
  • tłuszcze: 14,59 g
  • węglowodany: 59,14 g


Porcja:
To danie przygotowałam sobie już jakiś czas temu i niestety nie pamiętam czy była to mała czy duża porcja. Myślę jednak, że duża, ponieważ pamiętam, że jadłam je na dwa razy. Dla osób aktywnych fizycznie porcja jak najbardziej odpowiednia! 

Smak:
Nigdy jakoś nie przepadałam za penne bolognese, tym bardziej z mięsem wołowo-wieprzowym. Jednak tym razem danie mi bardzo zasmakowało i zjadałam je z apetytem. Pyszny makaron z pszenicy durum, o idealnym stopniu twardości, bardzo smaczny sos pomidorowy. Jedynie mięsko zamieniłabym na drobiowe. Całość świetnie się komponowała a dodatek przypraw wzbogacił danie w jeszcze lepszy smak.

Konsystencja:
Bez zastrzeżeń. Sprężysty makaron z delikatnie gęstym sosem.

Zapach:
Naturalny, prawdziwy, zachęcający do jedzenia.


Podsumowanie:
Szybki w przygotowaniu sycący posiłek. Duża porcja białka i węglowodanów! 

2 komentarze:

  1. Wygląda ciekawie ;) Nie zjadłabym ze względu na mięso, ale ciekawe jest to, że z proszku nie zawierającego niezdrowych składników można otrzymać tak wyglądające danie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skład zachwyca :D Naprawdę, kiedy ktoś jest zapracowany i potrzebuje konkretnego i do tego ciepłego dania to to jest dla niego idealne rozwiązanie :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...