środa, 1 lipca 2015

Współpraca z Agnex :)

Sklep Agnex to miejsce, w którym możecie zaopatrzyć się we wszelkie dodatki do żywności - przyprawy, suszone warzywa, suszone owoce, oleje i wiele wiele więcej! A to wszystko w bardzo przystępnych i niskich cenach! Duży wybór, małe koszty - to wszystko znajdziesz w sklepie Agnex!


Oferta jest bardzo bogata, charakteryzująca się różnorodnością pod względem artykułów jak i ich wielkości.
Lista przypraw jest na prawdę pokaźna, na pewno znajdziesz to czego szukasz! A jeżeli chcesz zaopatrzyć się w większą porcję danego produktu - nie ma problemu! Agnex oferuje swoim klientom przyprawy ( i nie tylko) w wielkościach hurtowych! Bo przypraw nigdy za wiele. Bynajmniej u mnie w kuchni używam ich bardzo bardzo dużo.

Agnex to nie tylko przyprawy, to także pestki, nasiona, orzechy, suszone owoce, produkty z kategorii "zdrowie" - np. amarantus, nasiona chia czy quinoa!

Produkty zapakowane są w bardzo praktyczne opakowania z takim "suwaczkiem", dzięki czemu nic się nie wysypie, nie potrzeba też żadnych gumeczek, klipsów, aby po otwarciu ponownie zamknąć paczkę.

Wchodząc w zakładkę promocje znajdziesz artykuły aktualnie przecenione dzięki czemu zaoszczędzisz na sowich ulubionych produktach żywnościowych.

Osobiście moimi ulubionymi kategoriami w Agnex są: "zdrowie", "pestki, orzechy, nasiona". "suszone owoce", i oczywiście "przyprawy" I t.o własnie z tych produktów wybrałam kilkanaście do recenzji.



Z przypraw wybrałam, te które używam zawsze, codziennie i w dużych ilościach oraz dwie, których nie miałam okazji jeszcze próbować (chodzi o dwa rodzaje czosnku):


Z bakalii, orzechów i innych zdecydowałam się na:


Oczekujcie w najbliższym czasie na przepisy z wykorzystaniem powyższych produktów.
Co sądzicie o Agnex? Mieliście już okazję robić zakupy w tym sklepie? Co podoba Wam się najbardziej?

2 komentarze:

  1. Nigdy nie kupowałam nic z tego sklepu, a najbardziej podobają mi się figi i suszone śliwki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od jakiegoś czasu zabieramy się za czosnek niedźwiedzi :P Ale jakoś nam nigdy nie po drodze :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...