poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Dietetyczny poniedziałek: Acai Bowl :)

To jest po prostu obłędnie przepyszne! Każdy składnik wnosi inny smak, co sprawia, że całe smoothie smakuje genialnie! Gęste, mrożone, delikatne, aksamitne, słodkie z maluteńką nutką kwaśności. Prażone chipsy kokosowe i orzechy nerkowca przyjemnie chrupią, a łagodne masło migdałowe nadaję maślano-słodkiego smaku :) Warto zaznaczyć, że jest to ogromna bomba witaminowa :) Składa się z wielu, ciekawych, "nowych" składników jak np. nasiona chia czy sproszkowane jagody acai - to właśnie te produkty w głównej mierze wnoszą najwięcej dobroci do naszego organizmu :) Te mrożone smoothie jest idealne. Odpowiednie w diecie wegetariańskiej i wegańskiej :) Koniecznie do powtórzenia - zachęcam do spróbowania - na pewno nie pożałujecie :) 


Składniki:
Dodatki:
Wszystkie składniki (oprócz owoców) są dostępne do kupienia w Sklepie Dietetycznym 

Przygotowanie:
  1. Do malaksera/blendera/miksera przełóż wszystkie mrożone owoce. Dodaj nasiona chia, jagody acai, oraz mleko kokosowe i migdałowe (możesz użyć jeden rodzaj mleka). Miksuj do momentu uzyskania gładkie, bezgrudkowej masy.
  2. Mrożone, gęste smoothie przełóż do miseczki. Na wierzch ułóż prażone chipsy kokosowe, orzechy nerkowce oraz masło migdałowe.
Wartość odżywcza mrożonego smoothie:
Energia: 364 kcal
Białka: 8,5 g
Tłuszcze: 22 g
Węglowodany: 36 g

5 komentarzy:

  1. Mam prawie wszystkie składniki w domu, więc szkoda że nie dodałaś przepisu wczoraj; p Smoothie wygląda pysznie i zdrowo, a dla mnie to bardziej lody :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Z takich wspaniałych składników musiało powstać coś przepysznego :D
    I te masło migdałowe na środku! Cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojoj ale wspaniałe. Zjadłabym teraz z chęcią na drugie śniadanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmmm ale to musi być pyszne! aż żal, że jestem takim leniem, że wolę 20 minut dłużej pospać niż zrobić i zjeść śniadanie przed pracą :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...