Lekki popcorn na słodko :)

3 marca 2017

Przygotowując ten przepis nie mogłam przypomnieć sobie, kiedy ostatnio jadłam popcorn, więc z pewnością było to bardzo dawno temu. Ta chrupiąca przekąską najczęściej znana jest w wersji wytrawnej, z dodatkiem soli i tłuszczu. A co powiecie na wersję słodką? Ja jestem na tak! Delikatnie słodko-słone ziarna kukurydzy z dodatkiem cynamonu i waniliowego posmaku. Bardzo dobrze to wszystko razem się komponuje i świetnie smakuje!


Składniki (1 porcja):

Przygotowanie:
  1. W średnim rondelku rozgrzej olej kokosowy. 
  2. Następnie wsyp ziarna kukurydzy i przykryj pokrywką. 
  3. Kiedy kukurydza zacznie wystrzelać co jakiś czas wstrząśnij garnkiem, aby ziarna się nie przypaliły. 
  4. Gotowy popcorn przesyp do miski i wymieszaj z solą, cukrem waniliowym oraz cynamonem. 

5 komentarzy

  1. Uwielbiam popcorn na słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przypominam sobie kiedy ostatnio jadłam popcorn a tego na słodko to nigdy ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś tata się pomylił i kupił popcorn Toffi - totalnie nie moje smaki, choć lubię słodkie :D Wolę zdecydowanie w wytrawnej wersji, ale takiej aromatycznej chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Popcorn na słodko lubię bardziej niż zwykły, choć to zależy na jaki mnie najdzie. Nie lubię tylko takiego z dodatkiem soli.
    Twój wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Popcorn na słodko i to z cynamonem <3 Musimy spróbować :D

    OdpowiedzUsuń