Owocowe chipsy Crispy Natural :)

16 maja 2017

Wśród owocowych chipsów Crispy Natural można wyróżnić dość obszerną gamę smaków chipsów z jabłek, a także wersje egzotyczne - brzoskwinie i ananasa. Występują tu także dwie różne formy produktów - surowiec w większych kawałkach i podzielony na małe kostki. W przypadku owocowych chrupaczy tak na prawdę każda paczuszka bardzo mi smakowała i na pewno kupię je nie jeden raz. 


JABŁKA 

Paczuszki są wypełnione chrupiącymi krążkami jabłek, a także nieco mniejszymi kawałkami tych owoców. Są bardzo chrupiące i bardzo słodkie. Słodycz pochodzi z naturalnych cukrów, dodatkowych substancji słodzących tu nie znajdziesz. Zauważyłam, że mniejszą słodyczą charakteryzują się jabłka pochodzące z upraw ekologicznych. Jabłuszka o smaku truskawkowym czy bananowym to bardzo ciekawe produkty. Niby jesz jabłko, ale jednak czujesz delikatny, jednak nadal wyczuwalny posmak truskawki czy banana. Bardzo smakowały mi te wersje. Karmelkowe jak dla mnie nie smakują zbytnio karmelkowo, widocznie dodany aromat jest stonowany, jednak mimo to są bardzo smaczne. Natomiast wersja z cynamonem, jak na cynamon przystało pachnie i smakuje tą korzenną przyprawą. Wszystkie smaki są bardzo dobre i mogę polecić każdą z osobna.

jabłko * aromat naturalny 


jabłko * suszony zagęszczony sok truskawkowy * zagęszczony sok truskawkowy * koncentrat soku cytrynowego


jabłko * przecier bananowy * naturalny aromat banana.


jabłko * cynamon * koncentrat soku jabłkowego


jabłko


jabłko BIO



JABŁKA W WERSJI KOSTEK 



OWOCE EGZOTYCZNE 



Owoce wydają się pachnieć właśnie tak brzoskwiniowo-morelowo. Kawałki owoców są dosyć twarde. W smaku bardzo dobre, lekko słodkie z nutką kwaśności, która pasuje tu idealnie. Ogólnie bardzo dobre, godne polecenia. 


Pachnie przecudownie. Ananas w połączeniu z naturalną słodyczą. I takie też są te chipsy. Intensywnie ananasowe, chrupiące, dość mocno słodkie, ale do takiego stopnia, że nie jest to przytłaczające. Bardzo smaczne! Jedne z lepszych.


Którą słodką wersję wybralibyście? 

6 komentarzy

  1. Jadłam jabłkowe i mnie nie urzekły - to chyba nie jest mój typ przekąski. Wolę świeże jabłka i inne owoce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłam jabłka klasyczne i chrup ananasa - moim zdaniem rewelacja :D Zwłaszcza dodane do jogurtu z granolą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie mi smakowały, każde na inny sposób, ale najbardziej chyba brzoskwinie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteśmy ciekawe tych jabłek karmelkowych bo jednak zawsze jemy klasyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadłam wszystkie wersje jabłek i dla mnie to cynamonowe jest super! Choć wolę warzywne wersje :) Szczególnie buraka i pomidora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieraz jadlam chipsy warzywne, jednak owocowych jeszcze nie. Z chęcią wypróbuję karmelowe ♥

    OdpowiedzUsuń