Koktajl "zielono mi" :)

25 października 2017

Bardzo pozytywnie zaskoczył mnie smak tego koktajlu. Nie ukrywam, że podeszłam do niego dość spontanicznie. Po prostu powrzucałam to, co akurat wymagało już zużycia i jeszcze kilka innych składników. W efekcie wyszło coś pysznego, czego kompletnie się nie spodziewałam. Tyle zieleniny, którą i tak bardzo lubię, ale tutaj smakowała jeszcze pyszniej. A zielony jęczmień jest niewyczuwalny, także bez obaw o jego charakterystyczny smak.


Składniki: 
  • 1 garść jarmużu 
  • 1 garść szpinaku 
  • 1 czubata łyżeczka młodego jęczmienia (Terrasana)
  • 1 dojrzały banan
  • garstka migdałów
  • 1 łyżeczka cukru kokosowego 
  • 300 ml mleka - krowiego lub roślinnego 

Przygotowanie:
  1. Wszystkie składniki zmiksuj na jednolitą, gładką konsystencje. 



5 komentarzy

  1. Bardzo ciekawe polaczenie skladnikow. Dodatek mlodego jeczmienia,przypadl mi do gustu :-). Sliczny kolorek. Przepis zdecydowanie do przetestowania :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Koktajl wygląda bardzo zdrowo, ale jeszcze bardziej niż on sam podoba mi się naczynko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz to brakuje tej zieleni, więc taki koktajl cieszy również oko (nie tylko brzuszek) :D
    A buteleczka jest świetna - jak żarówka xD

    OdpowiedzUsuń
  4. W ogóle to musimy sobie kupić takie świetne żarówki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mega "słoik"! :D Podoba mi się energetyzujący, zielony kolor koktajlu :)

    OdpowiedzUsuń