Bezglutenowa pizza w 15 minut - tylko 3 składniki :)

9 lutego 2017

Mam nadzieję, że nikogo nie zawiodłam tym przepisem 😊 Niestety, ale pizzy do której trzeba jeszcze przygotować zarówno ciasto jak i farsz, nie da się zrobić w 15 minut (chyba 😶), choć tę pizzę, z TEGO przepisu zrobiłam całkiem szybko. Jednak mając odpowiednie produkty możesz zaserwować sobie takie danie w około 15 minut! Potrzebny jest gotowy spód do pizzy, z dobrym składem (od Ekohurtownia), nie może zabraknąć pomidorów, więc w moim przypadku postawiłam na bruschettę pomidorową (od Victualia) oraz często nieodzowny element - ser. Pizza jest bardzo smaczna i co ważne prosta i szybka w przygotowaniu.


Składniki:

Przygotowanie:
  1. Piekarnik rozgrzej do 180*C. 
  2. Spód pizzy wysmaruj pomidorową bruschettą i wstaw do piekarnika na 10 minut. Następnie posyp startym serem i piecz jeszcze 2 minuty, aż ser się rozpuści. 

7 komentarzy

  1. Taką apetyczną pizzę można zjeść i na zimno np. w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wygląda, moje ulubione połączenie - najprostsze i najsmaczniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda. A co tam ciekawego w składzie ma ten spód? nie znam jeszcze tej firmy i chętnie się dowiem czegoś nowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym poście opisywałam ten produkt - https://zdrowyjezyk.blogspot.com/2016/11/zdrowa-zywnosc-od-amisa.html także zapraszam tam :)

      Usuń