Funcmeal Superfood Drink, czyli proszek z mocą :)

6 września 2017

Jakiś czas temu, w otchłani Internetu moją uwagę zwróciło barwne opakowanie, na którym widniał napis SUPERFOODS. Ja, jako ciekawa takich produktów od razu zapoznałam się nieco szerzej z tą, jak ówcześnie dla mnie nowością. Po wstępnych oględzinach stwierdziłam, że jest to produkt godny polecenia, więc dziś także Wam chce go bardziej przybliżyć 😄 


Funcmeal Superfoods Drink to połączenie wysuszonych i sproszkowanych roślin, które w efekcie końcowym tworzą po wymieszaniu z wodą lub sokiem energetyczny koktajl. W pełni naturalny, roślinny, tym samym w 100% wegański. Nie zawiera sztucznych dodatków. Wszystkie składniki są naturalne i pochodzą z kontrolowanych upraw. Przy ich wyborze kierowano się bezpieczeństwem stosowania, jakością działania oraz biodostępnością. Połączenie starannie dobranych surowców, zaliczanych do tzw. super żywności ma na celu wzbogacenie naszej diety o witaminy i minerały, które wykazują pozytywny wpływ na działanie naszego organizmu


W skład Funcmeal Superfoods Drink wchodzą:

jabłko 
seler suszony
guarana 
nasiona chia
pasternak 
matcha
trawa jęczmienna
inulina
spirulina
maca
jagody acai 
imbir
korzeń lukrecji 
mięta 

O każdym tym składniku przeczytasz na stronie Funcmeal Superfoods Drink. Opisane jest tam zwięźle działanie poszczególnych roślin oraz co zawierają. 


SMAK
Jak zawsze jestem szczera i bez "owijania w bawełnę" napiszę prawdę. Koktajl, pod względem smaku nie należy do najlepszych. Będąc jeszcze bardziej dosadna w tej kwestii, dla mnie był on nie do przełknięcia. Zrobiłam tylko kilka łyków na potrzeby napisania tej recenzji. Wiązałam z tym produktem na prawdę duże nadzieje, że będzie przepyszny. Tak też się nie stało. Smak jest, jakby to napisać bardzo intensywnie trawiasty, dodatkowo o smaku i zapachu siana. Subtelnie słodki, ale w bardzo stonowanym stopniu. Ledwo, co wypiłam tych kilka łyków, ponieważ mój organizm nie chciał tego przyjąć. Jednak moja Mama (która chyba za niedługo przejmie mojego bloga, bo ostatnio dość często jest chętna do testowania różnych nowości 😂) wypiła ten koktajl, po rozrobieniu z wodą bez problemu i stwierdziła, że jest dobry, aczkolwiek za bardzo trawiasty, przez co nie kwalifikuje go do najlepszych, ale też nie jest nie do zaakceptowania. Także byłam bardzo pozytywnie zaskoczona jej odbiorem. Spróbowałam przygotować z udziałem Funcmeal Superfoods Drink koktajl nie tylko na bazie wody, ponieważ miałam nadzieję, że dodatek innych składników stłumi nieco trawiasty posmak mieszanki. I tak też było! Koktajl wypiłam bez problemu, a smak był bardzo dobry. Przepis na koktajl już wkrótce, a znajdziecie go TUTAJ

EFEKTY
Z zamieszczonej na stronie Funcmeal Superfoods Drink informacji wynika, że "koktajl pobudza lepiej i dłużej, niż kawa i napoje energetyczne. Ułatwia pracę umysłową i naukę. Poprawia zapamiętywanie i koncentrację. Podnosi motywację i chęć do pracy. Jego działanie utrzymuje się przez cały dzień."
Tak jak wspominałam wcześniej, Funcmeal Superfoods Drink bardziej testowała moja Mama aniżeli ja. Stwierdziła ona, że składniki wchodzące w skład tej mieszanki faktycznie działają, a efekty porównała do działania porannej kawy. Myślę, że może mieć to związek z guarną, która posiada właściwości pobudzające. 


Podsumowując, smak Funcmeal Superfoods Drink jest jaki jest. Nie chciałam Was zniechęcić do tego produktu, a wręcz przeciwnie zachęcić do jego wypróbowania. Być może Wam przypadnie do gustu, a smak będzie dla Was do zaakceptowania. Ja ten produkt bardzo sobie cenie, ma w sobie wiele wartościowych składników, które tworzą fantastyczną zdrowotną mieszankę. Tak jak pisałam wcześniej nie konieczne jest picie Funcmeal Superfoods Drink jedynie z wodą, można tworzyć smaczne koktajle i tym samym przemycać zdrowe jedzenie, w postaci takich mieszanek superfoods. 

Co myślicie o Funcmeal Superfoods Drink?

6 komentarzy

  1. Słyszałam o takich proszkach i macy, ale nie miałam możliwości pić. Macę jadłam w pralinkach, które mi smakowały, ale chyba było jej tam zbyt mało, bo o ile pralinka kolor macy miała, to w smaku niczego wyjątkowego nie poczułam ;) W składzie tych koktajli widzę również guaranę - przypominam sobie, że jako dodatek również miałam z nią styczność (chyba w RAW batonie od Oho Natura).
    Recenzowane koktajle troszeczkę wyglądają jak takie "bagienko", "muł" :P A ich trawiasty smak? Po spróbowaniu można powiedzieć, że jadło a raczej wypiło się trawę i wiadomo jak ona smakuje xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mieszanka :D Jakbym piła koktajle, to pewnie bym się na coś takiego zdecydowała jako dodatek do bananowego smoothie. Ciekawa jestem, czy to ta guarana działa tak mocno pobudzająco? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie, to guarana wykazuje silne działanie pobudzające. Według informacji na stronie Funcmeal pobudza dużo mocniej i dłużej, niż kawa.

      Usuń
  3. Dla mnie to już za dużo tego wszystkiego jak na jedną rzecz :D Mam samą macę i czasem dodaję do owsianek, ale koktajli nie pijam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skład trzeba przyznać, że ma całkiem, całkiem :) Zblendowałybyśmy z bananem i może dałoby się wypić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też zrobiłam :D I faktycznie jest o wiele wiele lepiej, przepis wkrótce :P

      Usuń