Jogurtowy pudding chia z kakao :)

17 kwietnia 2018

Kiedyś puddingi z nasion chia "zalewały" kulinarną blogosferę. Teraz mam wrażenie, że zostały zapomniane i coraz rzadziej się je widuje, przynajmniej ja tak to zauważyłam. Przyznaję, że ja też dawno nie robiłam typowego puddingu, choć same nasiona intensywnie używam, niemalże codziennie. Chcąc wrócić do tego pysznego deseru zrobiłam wersję jogurtową, której nigdy wcześniej nie próbowałam. Efekt finalny pozytywnie mnie zaskoczył i już wiem, co będę jadła przez najbliższy czas 😎 Pudding chia w wersji jogurtowej jest mega kremowy i dość gęsty. Zrobiłam go z dodatkiem kakao oraz używając białych nasion chia od Innej Bajki,  które są dla mnie nowością. Całość zadowala pod względem smaku i wyglądu, także zdecydowanie polecam. 

Polecam Wam także produkty z Innej Bajki - świetna jakość, naturalne składniki, oryginalne produkty i nienaganny smak ❤️




Składniki:

Przygotowanie:
  1. Wszystkie składniki dokładnie ze sobą wymieszaj i odstaw na kilka godzin, a najlepiej na całą noc, aby nasionka chia napęczniały i stworzyły gęstą, kremową konsystencję. 
  2. Do dekoracji użyłam tych samych białych nasionek chia oraz kruszonych ziaren kakaowca (Inna Bajka). 

5 komentarzy

  1. Nigdy nie jadłam takiego puddingu - Twój wygląda niczym z bajki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już dawno nie jadłam puddingu chia, ale dlatego, że wolę go jeść latem - to super chłodzący "deser" :) Na jogurcie nigdy nie robiłam, ale wyobrażam sobie jego kremowość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta konsystencja jest boska! Już wiem jaki następny pudding chia wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś odstawiłyśmy chia i o nich zapomniałyśmy :) Trzeba wyciągnąć je na półkę na widoku aby ciągle rzucały się w oczy :D

    OdpowiedzUsuń