środa, 11 lutego 2015

Awokado + jajko po benedyktyńsku :)

Maślane awokado w połączeniu z delikatnym jajkiem smakuje wyśmienicie! Spożycie takiego duetu na śniadanie gwarantuje Wam porządną dawkę energii :) Po raz pierwszy ugotowałam jajka po benedyktyńsku! Myślałam, że będzie trudno, ale tak na prawdę to łatwizna :)



Składniki: 

  • pół pełnoziarnistej bułki
  • pół awokado
  • 1 jajko
  • szczypta soli i pieprzu


Awokado wydrąż z łupinki. Rozgnieć widelcem na "paćkę". Posmaruj bułkę i oprósz solą. W garnku zagotuj wodę. Do filiżanki wbij jajko (nie może się rozlać). Kiedy woda zacznie wrzeć wprowadź ją w wir, energicznie mieszając łyżką. Następnie szybko wlej jajko i gotuj przez 2-3 minuty. Ugotowane jajko ułóż na bułce i oprósz solą i pieprzem. Smacznego :)

4 komentarze:

  1. Ze zdjęć widać jak to cudownie musiało smakować :) I widzę, że jajko udało Ci się idealnie. Nigdy sama nie robiłam w takiej wersji, ale z pewnością to udane połączenie z awokado ;) Wygląda idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo, to rozpływające się żółtko! Musiało być przepyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędnie to wygląda! :D Takie rozlewające się jajeczko to zdecydowanie moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ Ci pięknie to jajko wyszło! to wcale nie takie łatwe, mi cały czas gnioty wychodzą...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...