Ciasteczka owsiane z rokitnikiem :)

13 września 2015

Na początku obawiałam się, że jedynie ja będę musiała zjeść te wszystkie ciasteczka. Z jednej strony super - więcej dla mnie 😂 Ale z drugiej, trochę ich wyszło i zjedzenie ich zajęłoby mi sporo czasu. Moje obawy jednak odeszły natychmiast po tym, kiedy je spróbowałam i spróbowali najbliżsi. Byli zachwyceni, a po ciasteczkach nie zostało ani śladu, zniknęły w przeciągu kilku godzin. Te owsiane ciacha są na prawdę przepyszne! Mięciutkie, delikatnie słodkie, o ciekawym i oryginalnym posmaku dzięki obecności rokitnika. A po rokitnika i produkty na jego bazie zapraszam do Sibeco :) 



Składniki:

Przygotowanie:
  1. Banan należy obrać i rozgnieść widelcem na tzw. "paćkę".
  2. Teraz wystarczy wymieszać ze sobą wszystkie składniki (w tym banana) za pomocą łyżki! Tak, nie potrzebny nam jest mikser! Masę odstaw na 5-10 minut, aby troszkę napęczniała. 
  3. Na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia nakładaj po łyżce masy, wyrównaj, aby powstało okrągłe ciasteczko.
  4. Wstaw do nagrzanego na 180*C piekarnika i piecz 18-20 minut. 

4 komentarze

  1. Nic dziwnego, że na takie ciasteczka było tylu chętnych. Wyglądają przecudownie - chrupiąco, bogato i zdrowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. My też tak mamy, że często martwimy się o to czy znajdą się chętni na niektóre z naszych eksperymentalnych wypieków a potem się martwimy, że zrobiłyśmy och za mało i zbyt szybko się rozeszły :P
    Masz wspaniałe pomysły na wykorzystanie rokitnika! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo smakowicie wyglądają te ciasteczka. Jak robię coś podobnego, to za każdym razem mój P. się krzywi, ale potem sam zjada najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń