Makaron z truskawkami - bezglutenowy :)

7 lipca 2016

Pierwszy raz przygotowałam makaron z truskawkami - klasyczne połączenie, dobrze znane większości, a nigdy dotąd nie próbowane przeze mnie. Moja wersja jest bezglutenowa i na pewno lżejsza. Bez cukru czy śmietany. Mamy tu kukurydziany makaron, ser twarogowy, trochę jogurtu, trochę słodzika i oczywiście mnóstwo truskawek. Wyszło bardzo letnie, lekko i smacznie.


Składniki (2 porcje):

Przygotowanie:
  1. Makaron ugotuj al dente wg instrukcji podanej na opakowaniu. 
  2. Twaróg zmiksuj z truskawkami i wybranym słodzidłem. 
  3. Ugotowany makaron polej przygotowanym sosem truskawkowym. 
  4. Możesz dodać na wierzch kostki twarogu i całe truskawki. 

5 komentarzy

  1. Nigdy nie jadłam takiego zestawienia z twarogiem - zazwyczaj łączę jogurt z truskawkami i cukrem i jem z makaronem kukurydzianym. Wygląda bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jem w takiej samej wersji (może daję trochę mniej twarogu), tylko z makaronem pszenno-żytnim pełnoziarnistym :) Niebo w gębie, smak dzieciństwa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki makaron to smak dzieciństwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzy mi się z piątkowym daniem na stołówce w podstawówce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makaron z serem i owocami to po prostu ambrozja smaku :D Kochamy takie połączenia i Twoją wersję w szczególności byśmy zjadły :D

    OdpowiedzUsuń