Placuszki z białą czekoladą bez cukru :)

24 lipca 2016

Dawno nie robiłam śniadaniowych placuszków, a że byłam w posiadaniu bezcukrowych czekolad postanowiłam jakoś to połączyć. I tak szybko i sprawnie przygotowałam placuszki owsiane z dodatkiem białej czekolady. Bardzo smaczne i pożywne śniadanie z akcentem czekoladowej słodyczy. 


Składniki:
  • 40 g mąki owsianej
  • 10 g otrębów owsianych
  • 5 g nasion chia
  • 1 łyżka erytrolu lub innego słodzidła
  • 1 jajko
  • 50 ml mleka sojowego/krowiego
  • 1/3 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 4 kostki białej czekolady bez cukru (Mercatare)
  • 1 łyżeczka oleju 

Przygotowanie:
  1. Czekoladę pokrój na mniejsze kostki. Wymieszaj za pomocą łyżki z pozostałymi składnikami.
  2. Na patelni rozgrzej olej, wylej porcję ciasta i smaż z każdego placka z dwóch stron. 
  3. Podawaj z ulubionymi dodatkami. 

7 komentarzy

  1. Białą czekoladę zamieniłabym na gorzką i byłoby idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też może być, ale z białą są przepyszne :)

      Usuń
    2. Wierzę.... tylko trzeba być wielbicielem białej czekolady :)

      Usuń
  2. Placuszki owsiane to moje ulubione, a ostatnio właśnie bardzo mi smakują takie bez dodatków w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jadłam białej czekolady bez cukru, bo za białymi czekoladami nie przepadam generalnie, ale chętnie bym spróbowała w takiej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Placuszki z kawałkami białej czekolady w środku? :D Ale by się zjadło :D My zdecydowanie częściej wykorzystujemy gorzką tabliczkę ale teraz mamy smaka na białą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne placuchy. Generalnie nie przepadam za białą czekolada, bo jest za słodka, ale po porodzie jakoś mam chore pragnienie na słodycze (energia energia energia). I tak jak bym kiedyś wolała w tych plackach gorzką czekoladę, tak teraz oczy świecą mi się na myśl o białej :)

    OdpowiedzUsuń