Fioletowy koktajl z superfoods :)

30 września 2017

Jagody maqui po raz pierwszy postanowiłam wykorzystać do przygotowania koktajlu. Więcej o nich przeczytasz TUTAJ. Spodziewałam się pięknej, naturalnej fioletowej barwy i taką też otrzymałam. Koktajl jest bardzo smaczny, słodki od bananów, o kremowej konsystencji. Przyjemnie czuć jagodowy smak od maqui, które można przybliżyć do smaku acai. Mega odżywczy, sycący i pyszny! Polecam.


Składniki:

Przygotowanie:
  1. Wszystkie składniki zmiksuj na gładką konsystencję. Na wierzch możesz dodatkowo sypnąć nasion konopi. 

6 komentarzy

  1. Z pewnością odżywczy i smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie mam od dłuższego czasu ochoty na koktajle, ale kolor tego bardzo mi się podoba. No i te fajne dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam koktajle ! Zwłaszcza na drugie śniadanie, wypijam prawie codziennie 500-600 ml koktajlu w ramach pełnowartościowego posiłku. Pycha przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek wymiata! Kocham fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ma magiczny :D Raczej nie robię smoothie, ale takie bym wypiła :)

    OdpowiedzUsuń