Lekki sernik z białą czekoladą :)

11 marca 2018

Dawno nie robiłam i nie jadłam sernika, więc czas najwyższy to zmienić. Mając do dyspozycji świetnej jakości ekologiczne czekolady marki Vivani skusiłam się na sernik właśnie z ich dodatkami. I tak się teraz zastanawiam - czy to jeszcze sernik z czekoladą, czy czekolada z sernikiem? 😂 Bo czekoladę znajdziesz tu zarówno w masie serowej, jak i polewie i na polewie. Czyli iście czekoladowo. Sernik jest przepyszny! Ma kremową konsystencję i wyważoną słodycz, a czekolady świetnie dopełniają smak.



Składniki:

Przygotowanie:
  1. Białą czekoladę rozpuść w kąpieli wodnej i pozostaw do ostygnięcia. 
  2. Twaróg zmiel pięciokrotnie za pomocą praski. 
  3. Do twarogu dodaj pozostałe składniki i dokładnie zmiksuj. Kolejno wlej rozpuszczoną i ostudzoną czekoladę i ponownie zmiksuj. 
  4. Masę przelej do formy wyłożonej papierem do pieczenia (u mnie mała keksówka) i piecz w nagrzanym na 180*C piekarniku przez 35 minut. 
  5. Po upieczeniu sernik wyciągnij od razu z piekarnika, wyciągnij z formy i pozostaw do całkowitego ostygnięcia.
  6. Kolejno w kąpieli wodnej rozpuść jedną z czekolad i polej nią sernik, a następnie ułóż kawałki drugiej czekolady. Pozostaw do zastygnięcia. 

4 komentarze

  1. Pysznie musiał smakować z taką polewą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja myślałam, ze to mazurek :D ale sernik na pewno tez pyszny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham sernik i kocham czekoladę - idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez wątpienia to musi być sernik miazga <3

    OdpowiedzUsuń