Czekoladowy krem z awokado :)

14 kwietnia 2014

Bardzo lubię awokado, dlatego też z jego udziałem przygotowałam ten właśnie pyszny krem. Próbowaliście? Jak nie to gorąco zachęcam do zrobienia. Jest niczym nutella, tylko o wiele wiele zdrowsza. 



Składniki:
  • pół awokado
  • 1 czubata łyżeczka kakao
  • 1 łyżeczka miodu
  • 1 czubata łyżeczka jogurtu naturalnego

Przygotowanie:
  1. Awokado należy obrać i wydrążyć środek (w drugiej połówce warto zostawić pestkę, dzięki czemu reszta awokado zachowa świeżość na dłużej). 
  2. Pokrój na średniej wielkości części, dodaj pozostałe składniki i za pomocą blendera zmiksuj na gładką masę.


Świetnie pasuje jako nadzienie do naleśnika, krem do chlebka, mus do jogurtu lub wyjadany w wersji solo łyżeczką.

4 komentarze

  1. Jeszcze takiego nie robiłam ani nie jadłam ale dużo słyszałam, że jest pyszny :D Dlatego kusi tym bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nigdy nie wiem, kiedy awokado jest już na tyle dojrzałe żeby go użyć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko jak delikatnie naciśniesz skórkę awokado i będzie ono miękkie to znaczy, że jest już dojrzałe :) Tylko tyle :D wtedy śmiało możesz go użyć :)

      Usuń