niedziela, 18 stycznia 2015

Zielony koktajl ze szpinaku, banana, awokado, jabłka :)

To mój pierwszy zielony koktajl. Wiem, nie mam czym się chwalić. Od teraz wiem, że pierwszy nie będzie tym ostatnim. Zakochałam się w zielonym! Obawiałam się pierwszego "łyka", jednak po chwili wiedziałam, że kolejne kilkanaście minut będą spędzone w niezwykle smacznej atmosferze. Polecam! Bardzo polecam. Pijmy zielone koktajle!



Składniki (2 porcje):
  • awokado
  • garść szpinaku (dokładnie 50 g)
  • średnie jabłko
  • banan (użyłam pół mrożonego i pół świeżego)
  • 400 ml maślanki 
  • 1 łyżka miodu
Przygotowanie:
Awokado, banana obrać ze skórki. Z jabłka wydrążyć środek. Wszystkie składniki zmiksować na gładką konsystencje. Smacznego :)


8 komentarzy:

  1. Zawsze obawiamy się tego połączenia ze szpinakiem. Skoro wszyscy chwalą to chyba czas najwyższy zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się obawiałam :) I myślałam - "jak to może smakować"? :D Teraz wiem, że się myliłam :)
      Koniecznie zróbcie dziewczyny :)

      Usuń
  2. Uwielbiam szpinakowe koktajle i wg. mnie ze wszelkiej zieleniny on nadaje się do tego celu najlepiej :) Najczęściej robię wersję banan - pomarańcza - szpinak; czasem dodaję gruszkę, ananasa czy jabłko - zawsze wychodzi super :) Twój wygląda bardzo smakowicie i kremowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolorek :D Musi być bardzo pożywny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czy mrożony szpinak się nadaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że tak :) Sama mam zamiar wypróbować kiedyś taki szpinak :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...