niedziela, 15 lutego 2015

Owsianka w słoiczku po maśle migdałowym z prażonymi ziarnami słonecznika w miodzie :)

Pychotka! Słodko - słony smak z mleczną owsianką to sprawdzony przepis na udane śniadanko.
Kiedy zaglądając do słoiczka po maśle orzechowym widzisz już jego dno, wtedy przychodzi pora ażeby te resztki, które osiadły na ściance słoiczka jakoś wykorzystać. Owsianka jest na to idealnym sposobem :)


Składniki:

Przygotowanie:
  1. W miseczce zalej gorącym mlekiem płatki i odstaw do napęcznienia. 
  2. Na patelni podpraż ziarna słonecznika. 
  3. Do słoiczka przełóż płatki, a na wierzch ułóż uprażone ziarna słonecznika wymieszane z miodem.

12 komentarzy:

  1. Jak ładnie wygląda, od razu przykuła moją uwagę na durszlaku :P

    OdpowiedzUsuń
  2. takie słoiczkowe owsianki najlepsze, uwielbiam podanie śniadań w słoiczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda idealnie jak dla mnie ;) Bardzo podoba mi się połączenie słonecznika i miodu (dziś jadłam podobną kanapkę :P)
    Słoiczkowe owsianki uwielbiam, ale zawsze mam ten problem, że ciężko mi upchnąć owsiankę w słoik, bo na ogół t moje są za małe i część muszę jeść z garnka :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból :D Ale jak wszytsko nie wejdzie - to dokładnie jak mówisz - reszta prosto z garnka :D

      Usuń
  4. Pomimo, że owsianki nie mogę tykać, to akurat to danie z chęcią bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic tylko językiem wylizać środek xD Szkoda, że nie da się słoiczka wywinąć na drugą stronę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Smakowity pomysł na wydobycie wszystkich smaków ze słoiczka :D pożyczam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie kochana jesteś? Dawno Cię nie było i się zastanawiamy czy zwyczajnie masz bardzo dużo pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo jak miło, że ktoś tu o mnie pamięta :) Nieobecność jest wynikiem braku czasu :( Powrót na studia, wyjazdy i inne rzeczy na głowie :( Postaram się być częściej :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...