Daktyle nadziane masłem orzechowym :)

16 lutego 2017

Pewnie słyszeliście już nie raz o pysznym połączeniu daktyli z masłem orzechowym. Ja nigdy wcześniej nie przygotowywałam daktyli w ten sposób, ale muszę przyznać, że na pewno to się zmieni. Słodziutkie i miękkie daktyle Medjool ze sklepu zdrowedaktyle.pl wraz z masłem orzechowym tworzą na prawdę zgrany duet. Smaki się uzupełniają i wychodzi coś na prawdę dobrego. 


Składniki:

Przygotowanie:
  1. Z daktyli usuń delikatnie pestkę, tak aby powstał otwór, do którego nakładaj po 1/2 łyżeczce preferowanego masła orzechowego. 

5 komentarzy

  1. Najlepsza przekąska ever :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam je, pyszne są także z tahini :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele razy widziałam taką przekąskę, czasem daktyle były oblewane gorzką czekoladą a w innej wersji nadziewane tahini ;) Świetnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy tak nie jadłam - jedynie brałam daktyla i nadziewalam go orzechem laskowym - pycha!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za wspaniały pomysł, muszę koniecznie zrobić.

    OdpowiedzUsuń