Proteinowy, wegański omlet owsiany :)

21 marca 2018

Ostatnio przerzuciłam się z porannych owsianek na omlety w wersji na słodko. Zawsze te same proporcje, tylko rodzaje mąk zmieniam i dodatków 😄 Ale, niedawno wpadło w moje ręce białko wegańskie Plantforce ze sklepu silaroslin.pl. Jest to białko, które pod względem smakowym zadowala w 100% i w ogóle nie poczujesz, że jest zrobione wyłączanie na bazie roślinnych składników, a nawet słodzone stewią. Bardzo je lubię, więc zrobiłam z jego udziałem wegańską wersję omleta, dokładnie owsianego. Przepis bardzo prosty, przygotowanie tym bardziej. A efekt świetny! Omlet jest słodko-waniliowy dzięki obecności białka, chrupiący z wierzchu, a w środki odznacza się niecko kleistą konsystencją ❤



Składniki:

Przygotowanie:
  1. Płatki zmiel na mąkę - nie musi być ona bardzo gładka. 
  2. Następnie wymieszaj ją ze wszystkimi pozostałymi składnikami i odstaw na 5 minut, aby masa napęczniała.
  3. Na patelni rozgrzej odrobinę oleju kokosowego, wlej masę i smaż z dwóch stron po ok. 5 minut. 
  4. Podawaj z masłem orzechowym i owocami. 

5 komentarzy

  1. Dawno nie jadłam owsianego omletu ale większą ochotę mam na kiwi xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciągle mam w planach zrobienie omletu i jakoś mi nie wychodzi, muszę się w końcu zebrać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubimy takie omleciki :D A z tym białkiem to już w ogóle pychotka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się konsystencja tego omleta - chętnie bym zjadła <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo smacznie :) Dawno nie jadłam omletu!

    OdpowiedzUsuń