Omlet proteinowy z truskawkami :)

12 czerwca 2018

Pamiętasz różowy omlet proteinowy z poprzedniego tygodnia? Dokładnie TEN. Ówcześnie także wykorzystałam gotową mieszankę do naleśników proteinowych i pisałam, że omlet nie urósł i moim zdaniem przydałoby się dodać do tego gotowego mixu także jajko i proszek do pieczenia, które w sposobie przygotowania nie były uwzględnione. Poniżej prezentuje efekty takiego zabiegu 😃 Widać różnicę, prawda? Co ja się pytam, pewnie że widać 😏 Omlet wyrósł i jest puszysty oraz o wiele lepszy. Podałam go z masą jogurtowo-kakaową, mnóstwem truskawek i wiórkami kokosowymi. Mega pyszny! 



Składniki:
Dodatki: 
  • jogurt grecki wymieszany z kakao i wybranym słodzikiem 
  • truskawki 
  • wiórki kokosowe

Przygotowanie:
  1. Mieszankę na naleśniki dokładnie wymieszaj z mlekiem, proszkiem do pieczenia i jajkiem. Odstaw na 3 minuty. 
  2. Na patelni rozgrzej olej, wlej masę i smaż na małym ogniu ok. 3 minuty pod przykryciem. Następnie przewróć na drugą stronę i smaż jeszcze chwilę. 
  3. Podawaj z dodatkami. 


3 komentarze

  1. Wspaniały omlet :D Po takim śniadaniu ma się dużo pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie używałam tego produktu. Lubię takie nowości, więc na pewno po niego sięgnę. Omlet wygląda zabójczo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale grubaśny :D Takie lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń