Wegańskie gofry proteinowe :)

10 czerwca 2018

W poprzednim tygodniu pokazałam Wam moje nowe białko roślinne Perform ze sklepu Siła Roślin, które ówcześnie wykorzystałam do przygotowania smoothie. W tamtym wpisie możesz także poczytać trochę właśnie o tym produkcie. A dzisiaj - gofry! Chwaliłam się ostatnio na moim Instagramie (na którego serdecznie zapraszam TUTAJ) nowym dobytkiem w postaci gofrownicy. I właśnie dzięki niej mogłam przygotować proteinowe gofry, które są wegańskie i mogą być także bezglutenowe (jeżeli użyjesz certyfikowane jako bezglutenowe płatki owsiane). Jestem w 100% zadowolona z mojej gofrownicy, bo pomimo braku jajek, tłuszczu, zwykłej mąki pszennej upiekła mi fantastyczne gofry, z chrupiąca skórką i miękkim wnętrzem. A odnośnie wnętrza - jest ono zielone, z powodu dodania odżywki białkowej, która właśnie taką barwą się odznacza. Ale przynajmniej gofry, dzięki takiemu zabiegowi zyskują na efekcie wizualnym 😂



Składniki (2 i pół gofra):

Przygotowanie:
  1. Wszystkie składniki zblenduj na gładką konsystencję. 
  2. Gofrownicę bardzo dobrze nagrzej. Wlej masę i piecz 10 minut (u mnie na najsilniejszej mocy).
  3. Podawaj z ulubionymi dodatkami. U mnie owoce, wiórki kokosowe i najlepszy wegański krem czekoladowy (przepis znajdziesz TUTAJ).

3 komentarze

  1. Gofry... dawno ich nie jadłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ostatnio robiłyśmy gofry z białeczka roślinnego i były naprawdę pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieki już nie jadłam gofrów :D Musze odkurzyć gofrownicę i się w końcu zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń