Bezglutenowe placki bananowo-kokosowe :)

8 sierpnia 2018

Placki nazwałam bananowe nie dlatego, że dodałam do nich świeżego banana, a dlatego że są na bazie mąki bananowej. Dosłownie! Po raz pierwszy spotykam się z takową mąką, a znajduje się ona w ofercie marki Look Food. Jest to produkt uzyskany w wyniku zmielenia zielonych bananów. I raczej nie smakuje jak typowy banan, a szkoda, bo spodziewałam się oryginalnego smaku. Jednak w dalszym ciągu produkt bardzo mi się podoba, z pewnością odznacza się oryginalnością i zaciekawi niejednego odbiorcę. Do placków dodałam także mąkę z tapioki, którą opisałabym jako neutralną mąkę skrobiową, bo taką ma strukturę. Placki powstałe z połączenia tych dwóch mąk oraz innych składników wyszły bardzo smaczne, choć cieniutkie, mimo że dodałam do nich proszek do pieczenia i jajko. Jednak ta grubość nie wpływa negatywnie na smak i strukturę placków, dlatego z powodzeniem mogę Wam polecić taki miks smaków. 




Składniki:

Przygotowanie:
  1. Wszystkie składniki dokładnie ze sobą wymieszaj. 
  2. Na patelni rozgrzej olej i nakładaj po łyżce masy. Smaż placki z każdej strony po ok. 1 minucie. 
  3. Podawaj z wybranymi dodatkami. U mnie jogurt naturalny, banan i granola.  

5 komentarzy

  1. Mąka bananowa to dla nowość, ciekawa jestem smaku tych placuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi nas ta mąka z bananów i kiedyś ją z ciekawości kupimy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jem oczami!!!! :D <3 i pierwsze słyszę o takiej mące! :D

    OdpowiedzUsuń