FIT BOUNTY

4 lutego 2019

Tak na prawdę nie wiem jak smakuje oryginalny batonik bounty 😂 (może jadłam go z raz w dzieciństwie), ale myślę, że nie jest to niezbędne, aby przygotować jego zdrowszą wersję, która wyszła na prawdę bardzo dobra! Mamy tu oczywiście intensywnie kokosowe wnętrze oraz cienką, ale wystarczającą warstwę czekolady. Użyłam gorzkiej czekolady marki Torras, która pozbawiona jest cukru, a dla lepszego efektu smakowego wzięłam dodatkowo wersję kokosową. Czekolada jest przepyszna, także polecam spróbować i przy okazji przygotować z jej udziałem batoniki bounty 😍




Składniki (8 mini batoników):
  • 50 g mąki kokosowej 
  • 50 g wiórków kokosowych 
  • 1 łyżka miodu (35 g)
  • 60 ml płynu (u mnie mleko ryżowe)
Polewa czekoladowa:

Przygotowanie:
  1. Składniki na batonikową masę dokładnie ze sobą wymieszaj i wstaw do lodówki na 15 minut. 
  2. W międzyczasie rozpuść w kąpieli wodnej czekoladę z dodatkiem oleju (dodałam odrobinę oleju, bo czekolada była dosyć gęsta) i pozostaw do ostygnięcia.
  3. Następnie uformuj 8 mini batoników (mocno ugniataj w dłoni porcję masy) i ponownie wstaw do lodówki na 15 minut. 
  4. Po wyciągnięciu batoników zamaczaj je w płynnej czekoladzie i układaj na papierze do pieczenia. Wstaw do lodówki do stężenia. 

Wartości odżywcze dla 1 sztuki:
energia: 120 kcal
białko: 2 g
tłuszcze: 8 g
węglowodany: 8 g
błonnik: 4 g

3 komentarze

  1. Fit czy nie ważne żeby było słodko i smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ło jeju kokos naszą miłością a z tą czekoladą to już w ogóle magia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie słodycze to nie grzech jeść <3

    OdpowiedzUsuń