sobota, 24 stycznia 2015

I mnie dopadły "Zmiany Zmiany" :)

Dopadły oczywiście w pozytywnym sensie :) Zmiany Zmiany - bo chodzi o batony, o których pewnie większość z Was już słyszała :) Ja i o nich czytałam, oglądałam smaczne zdjęcia i niestety nie próbowałam, ponieważ nigdzie nie mogłam ich znaleźć :( Aż do teraz! Dzięki współpracy ze Zmiany Zmiany mam możliwość ich spróbowania, z czego ogromnie się cieszę :)
Zaczynając od początku. Batony zapakowane były w malutkie, można rzec urocze pudełeczko, które wielkością idealnie pasuje do trzech batonów, czyli wszystkich obecnie dostępnych smaków. Swoją drogą mam nadzieję, że oferta niedługo się poszerzy o nowe warianty smakowe :) Czekam na nie z niecierpliwością :)
Każdy baton zapakowany jest w estetyczne opakowanie wykonane z papieru, na którym widnieją wszystkie niezbędne informacje dotyczące składu, tabeli wartości czy daty wyprodukowania i ważności do spożycia, czyli miesiąc - tyle czasu macie, aby je spałaszować. Bez obaw! Znikną dużo prędzej, w ekspresowym tempie :) Tak krótki termin do spożycia świadczy tylko o jednym. Nie ma ściemy! Składniki są naturalne, batony nie są przetworzone i nafaszerowane polepszaczami!
Batony są niezwykłe! Przygotowane wyłącznie z naturalnych składników, odznaczają się wysoką jakością, genialnym smakiem i co ważne niosą ze sobą mnóstwo cennych wartości odżywczych! Są 100 % roślinne. Mogę spożywać je osoby będące na diecie wegańskiej, witariańskiej, bezglutenowej. Pozbawione są wszelkich zbędnych dodatków, w tym cukrów.

Uwaga! Jednej procent zysku ze sprzedaży batonów jest przekazywany na Stowarzyszenie Otwarte Klatki.

Najlepsze batony w galaktyce.
100% naturalnych składników. 

Aktualnie można spróbować trzech "nieziemskich" batonów w trzech różnych smakach i o trzech fantastycznych nazwach - Kosmos, Aloha, Lewy Sierpowy.

Kosmos.
Skład: daktyle, figi, orzechy nerkowca, migdały, słonecznik, kakao.
Baton wielkości 69 g dostarcza 263 kcal.

Po otwarciu można poczuć delikatną woń prawdziwego kakao. W smaku przepyszny. W dłoni wydwał się być twardy, jednak po ugryzieniu zmieniłam zdanie. Miękki, ale nie za miękki. Idealny. Apetyczny, czekoladowy kolor z widocznymi kawałkami orzechów i ziaren. Przesmaczny! 



Aloha.
Skład: daktyle, figi, orzechy nerkowca, migdały, słonecznik, kokos, nierafinowany olej kokosowy
Baton wielkości 69 g dostarcza 286 kcal.

Zapach kokosu nie jest zbyt intensywny, jednak wyczuwalny. Baton w ręku również wydaję się być twardy, ale po ugryzieniu jest przyjemnie miękki i nie inny jak - kokosowy! Miłośnicy tego owocu będą bardzo zadowoleni. Podczas pałaszowania można wyczuć kawałki kokosa. Pycha!

Lewy Sierpowy.
Skład: daktyle, figi, orzechy nerkowca, migdały, słonecznik, jagody goji.
Baton wielkości 69 g dostarcza 252 kcal
Konsystencją chyba najmiększy baton z całej trójki. Ale bez obaw, miękki w tym przypadku nie oznacza, że po ściśnięciu zostanie z niego "paćka" czy po prostu się rozpadnie :D Chodzi o to, że w porównaniu do innych tą miękkość, choć minimalną można w dłoni wyczuć. Po otwarciu nie czuć konkretnego zapachu. Jagody goji nie mają raczej wyrazistego zapachu. Jednak jeżeli chodzi o smak, są one wyczuwalne. Można poczuć ich delikatną kwaskowatość, choć cały baton wydaję się być najsłodszy ze wszystkich :) Smaki idealnie współgrają, dzięki czemu efekt jest na prawdę...smaczny! Baton przyjemnie rozpuszcza się ustach. Raj dla podniebienia :) 


Podsumowując, wszystkie trzy batony, bez wyjątku były przepyszne! Bardzo ciekawe smaki, na pewno trafią w gusta niejednego smakosza zdrowych słodyczy :) Każdy wyjątkowy i wyróżniający się "tym" jednym składnikiem. Chwila spędzona z batonami Zmiany Zmiany jest jedną z najlepszych, najzdrowszych i najsłodszych chwil dnia :) Jak widać, u mnie zostały już jedynie puste opakowania, co oznacza tylko jedno - trzeba zaopatrzyć się w kolejną porcję :D Jeżeli jeszcze ich nie próbowałaś/eś zajrzyj na stronę Zmiany Zmiany, aby dowiedzieć się, gdzie możesz je kupić. 
Doszły mnie słuchy, że można je nabyć np. na stronie sklepu VegeVege, w cenie 6,89 zł za sztukę. 

6 komentarzy:

  1. Jadłam tylko kosmosa :P Ale ten z dodatkiem kokosu najbardziej mi się podoba i jak spotkam gdzieś to na pewno kupię wszystkie ;) Jak tylko się na nie popatrzy to widać już, że są pyszne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi z kolei najbardziej zasmakował chyba kosmos :) Chociaż i tak wszystkie były przepyszne :)

      Usuń
  2. Ja mam pytanie, gdzie można je kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na samym dole posta dodałam link do strony Zmiany Zmiany, tam od razu pokaże Ci miejsca, w których można kupić batony :)

      Usuń
  3. Te batony prześladują nas już od jakiegoś czasu ale niestety w naszej okolicy nigdzie ich dostać nie możemy :/ Kokosowy to chyba byłaby nasza miłość xD

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...